    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Date: Sun, 11 Nov 2012 17:05:53 +0100

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 13:22:51 +0100, AL napisał(a):
    > Po ost. doladowaniu przyszedl sms o promocji podwojnego doladowania
    > "Więcej za mniej" - wazny 2 mce. Regulamin na tmobile.pl.
    > No to szukam tego regulaminu, wpisujac w wyszukiwarce t-mobile: "wiecej
    > za mniej regulamin"
    > i jako wynik trzymuje to:
    > http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/tak_tak
    /RegWzM_marzec_3m_v2.pdf
    > czas obowiazywania oferty - do 20.04.2011.

    Mialem wiecej szczescia
    https://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/WOP_W
    iecej_za_mniej_06112012_%5B4%5D.pdf

    > Doladowalem kwota minimalna 25pln, oczywiscie wszystko przeszlo tylko na
    > rozmowy do Ery (50pln) - czyli koniec eldorado z podwojnym doladowaniem
    > (pierwszy minus w stosunku do poprzednich podwojnych doladowan).

    Nie calkiem - niektorzy klienci dostali zaproszenie do skorzystania z
    "normalnego" podwojnego doladowania.

    > T-monile schodzi na psy.
    > Chyba przestane ignorowac telefony z innych sieci kuszace przejsciem do
    > nich.

    Jesli o mnie chodzi to zdazyli w ostatnim momencie - juz sie niemal
    przenosilem, ale kupili sobie rok spokoju.
    I to tak prawde mowiac od wielu lat - Era cos wymysla, ale na jej/moje
    szczescie tuz przed terminem wypowiedzenia zmienia koncepcje.

    J.