eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipąRe: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <509d8454$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    <509e351c$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
    <k7ltj3$q64$1@news.supermedia.pl>
    Subject: Re: t-mobile - wstrząsające początki, czyli spotkanie z lipą
    Date: Sat, 10 Nov 2012 17:48:19 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Tosenewrati
    X-MimeOLE: Tosenewrati
    Lines: 38
    Message-ID: <509e8576$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: public-gprs321939.centertel.pl
    X-Trace: 1352566134 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1306 31.62.144.212:4731
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1038252
    [ ukryj nagłówki ]

    Pawel G. in news:k7ltj3$q64$1@news.supermedia.pl
    > Witam,
    > W odpowiedzi na maila od AL
    > z dnia: 2012-11-10 12:06:
    >> W dniu 2012-11-09 23:31, 1634Racine pisze:
    >>> I tak zawsze ma byc? Przeciez to jest jakas hucpa i zwykla chała.
    >>> Macie/mieliście to samo?
    >> mam TakTaka od ok 15lat (od poczatku istnienia) i musze stwierdzic,
    >> ze tak zle nigdy nie bylo wczesniej jak jest teraz. Coraz wiecej
    >> opcji mnie wkurza w tej sieci. Tmobile zepsul TakTaka - wiec zaczynam
    >> sie rozgladac nad zmiana (a jeden telefon pociagnie za soba inne w
    >> gospodarstwie - rowniez abonamentowe)
    > Nie przejmą się, stracili mnie jeszcze za czasów Ery na kilkaset kart i
    > mieli to głęboko "gdzieś", a obsługa już wtedy była dnem.


    ja,niestety, musze miec jeden tel zdrapkowy w tmobile... Ale juz po tym,jak
    dziala komunikacja kodami (że nie działa) i po tym, że za samo sprawdzenie
    konta poprzez kod - chca kase, za poczte glosowa - chca kase, juz po tym
    czuje, ze tmobile - to pomyłka.
    btw:
    jakis czas temu bralem na jakis czas internet mobilny, wyszlo na to, ze
    najlepiej play, kupilem starter, potem
    dzwonie/ide/dzwonie/pisze/dzwonie/pisze do play żeby mi dali namiar na ich
    soft (wycofany juz byc moze,ale gdzies tam gnije na serwerze jakims)
    pasujacy do starego bardzo modemu, soft polaczeniowy, co wazne:
    podtrzymujacy polaczenie/autopolaczenie, tak wożę sie z tą playową wsią z
    dwa tyg, pisza do mnie z bok-u play-a jakies piramidalne bzdury brane spod
    palca, w koncu przechodze do sasiedniego orange, kupuje starter, pytam o
    wspomniany soft, ale tym razem od nich, mowia mi w punkcie obslugi orange,
    ze poszukaja i... zadzwonią :) Mysle sobie: kolejna wies. Za jakies dwie
    godziny dzwonia, podaja adres na swoj ftp, tam lezy juz archaiczny,a
    poszukiwany soft polaczeniowy.
    I tak play stracil klienta,a orange zyskal.
    Pytanie: czy orange jest super? Nie wiem, poki co - wszystko dziala ok.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: