  • 11. Data: 2012-02-28 22:49:06
    Temat: Re: t-mobile na kart
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 22:39:26 +0100, 1634Racine napisał(a):
    > J.F in news:jiivk0$732$1@inews.gazeta.pl
    > wklepuje w kalendarz, by mi przypomnialo,że jest dzien zagłady (alarm
    > powtarzalny) i juz jasne,ze trzeba doladowac: minuta roboty z
    > natychmiastową wysylka juz gotowego w archiwum sms-a.

    potem odczekaj az wlacza, wyslij kolejnego sms, zeby sie dowiedziec kiedy
    bedzie kolejny sadny dzien, ustaw alarm na 6 rano, bo oczywiscie nie mozna
    dzien wczesniej zamowic, musi byc po zakonczeniu okresu poprzedniego,
    i pilnuj wlasnych planow, jesli to ma byc maly wnuczek czy babcia, do
    ktorego telefonu nie masz dostepu na codzien ..

    > o co chodzi z podwojnym doladowaniem w tmobile na zwykly prepaid? o to
    > chodzi?:
    > wysłać bezpłatnego SMSa o treści "TAK" pod numer 80402,
    > doładować konto jednorazowo za kwotę minimum 25 zł
    > w ciągu 5 dni doładuj jeszcze raz konto

    Mniej wiecej - tylko to chyba nie jest aktualna oferta.
    P.S.ponoc aktualnie jest podwojne - widzial ktos na oficjalnej stronie ?

    > - po jakie licho doladowywac po 5 dniach?

    w ciagu 5 dni a nie po 5 dniach. Na dobra sprawe to i po 5 sekundach mozna,
    ale radze doczytac aktualny regulamin.

    > np. 5zl, ktore stanie sie 10zl?
    > w orange doladowujesz np. 25zl, slesz z tego sms-a za 6zl dla TRZECH
    > numerow, 19zl masz na rozmowy przez miesiac.Malo? To doladowujesz.
    > cos mi sie zdaje,że tmobile w sprawie "trzy zaprzyjaznione numery" ma gorsza
    > ofertę.

    Doladowujesz 25zl, zaraz doladowujesz 150zl, to sie zamienia na 325zl, z
    ktorych mozesz placic za te 3 numery przez 7 miesiecy = 84 zl, i jeszcze ci
    zostanie 241/7=34 zl co miesiac do wygadania. I co jest lepsze ?
    I masz pol rokiu spokoju do nastepnego podwojnego doladowania, i nie trzeba
    alarmow przestawiac co miesiac, zeby sms na czas wyslac :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-02-28 23:38:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Doladowujesz 25zl, zaraz doladowujesz 150zl, to sie zamienia na 325zl, z
    > ktorych mozesz placic za te 3 numery przez 7 miesiecy = 84 zl, i jeszcze ci
    > zostanie 241/7=34 zl co miesiac do wygadania. I co jest lepsze ?

    A dlaczego 241 dzielone przez SIEDEM? Na moje w ogóle nie dzielone :-)

  • 13. Data: 2012-02-29 06:24:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Feb 2012 00:38:35 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A dlaczego 241 dzielone przez SIEDEM?

    Zeby zachowac porownywalne warunki - kolega chce orange doladowywac
    25zl/mc, to ja chce 175zl/7mc

    >Na moje w ogóle nie dzielone :-)

    Wiecej wygadujesz ? to nie doczekasz nastepnego podwojnego ;-)
    Ale wtedy sa inne promocje

    J.

  • 14. Data: 2012-02-29 08:55:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zeby zachowac porownywalne warunki - kolega chce orange doladowywac
    > 25zl/mc, to ja chce 175zl/7mc

    To już rozumiem, bo wyszło mi wcześniej, że sumujesz czas ważności dwóch
    zdrapek :-)

  • 15. Data: 2012-02-29 09:42:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Gabor nabazgrał(a):

    > dwa slowa: Play

    dwa słowa ... brak zasięgu ...

  • 16. Data: 2012-02-29 14:05:48
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 29-02-2012 10:42, Chris pisze:
    > Gabor nabazgrał(a):

    > dwa słowa ... brak zasięgu ...

    Jaki brak zasięgu?
    Play ma zasięg trzech sieci: własny, plus i orange

  • 17. Data: 2012-02-29 14:48:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:5dn7ijczjrbm.d4mg73e97vy1$.dlg@40tude.net
    > potem odczekaj az wlacza,

    jesli o mnie chodzi, to (prawie) zawsze od razu. sporadycznie czekalem.

    > wyslij kolejnego sms, zeby sie dowiedziec kiedy
    > bedzie kolejny sadny dzien,

    a co szkodzi wyslac STAN? wowczas podaja wiecej niz "za 30 dni", podaja
    date.

    > ustaw alarm na 6 rano, bo oczywiscie nie mozna
    > dzien wczesniej zamowic,

    ustawiam alarm na dzien ostatni, wyje o dziennej godzinie i wiem,ze to
    ostatni dzien. nastepnego dnia, albo i po 24 jak kaprys taki - sle sms.

    wiesz, nie przesadzajmy, moze byc prosciej, ale jesli nie jestes
    analfabeta - sprawa do przejscia :)
    Wazniejsze jest to, że w sms za 6zl masz 3-y zaprzyjaznione numery przez
    miesiac za 3gr/min. slesz jednym sms-em a nie na raty, trzema. I tanszym :)
    :)

    > Mniej wiecej - tylko to chyba nie jest aktualna oferta.
    > P.S.ponoc aktualnie jest podwojne - widzial ktos na oficjalnej stronie ?

    rzucilem okiem na jakies najszybsze starocie ofertowe.

    prawdopodobniejest cos na rzeczy :)

  • 18. Data: 2012-02-29 14:59:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    spider.pl nabazgrał(a):

    > Jaki brak zasięgu?
    > Play ma zasięg trzech sieci: własny, plus i orange

    A u mnie w firmie żeby pogadać z play trzeba wyjśc z budynku :)

  • 19. Data: 2012-02-29 19:42:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Feb 2012 09:55:02 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > To już rozumiem, bo wyszło mi wcześniej, że sumujesz czas ważności dwóch
    > zdrapek :-)

    to w zasadzie tez ... ale t-mobile wlasnie zlikwidowal limity czasu
    waznosci i tym sie juz mozna nie przejmowac. Orange zreszta tez.

    J.

  • 20. Data: 2012-02-29 21:16:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 15:48:10 +0100, 1634Racine napisał(a):
> [...]
    > jesli o mnie chodzi, to (prawie) zawsze od razu. sporadycznie czekalem.

    > a co szkodzi wyslac STAN? wowczas podaja wiecej niz "za 30 dni", podaja

    No o tym mowie - odczekac jednak tych pare minut, wyslac stan, poprawic
    alam ...

    > ustawiam alarm na dzien ostatni, wyje o dziennej godzinie i wiem,ze to
    > ostatni dzien. nastepnego dnia, albo i po 24 jak kaprys taki - sle sms.

    No tak, ale trzeba pamietac "jutro zaczynam dzien od sms, jutro zaczynam
    dzien od sms" ...

    > wiesz, nie przesadzajmy, moze byc prosciej, ale jesli nie jestes
    > analfabeta - sprawa do przejscia :)

    do przejscia, tym niemniej jak sie ma kilka telefonow do pilnowania ktore
    uzywaja inne osoby, to sie zaczyna robic meczace :-)

    > Wazniejsze jest to, że w sms za 6zl masz 3-y zaprzyjaznione numery przez
    > miesiac za 3gr/min. slesz jednym sms-em a nie na raty, trzema. I tanszym :)
    > :)

    A w tmobile masz 3 zaprzyjaznione numery bez zadnych sms (tzn bez
    comiesiecznych) i tak samo drogie, za to rozmowy tansze :-)

    J.