  • 1. Data: 2011-06-02 07:40:41
    Temat: t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Zawsze rozmawiaj - to oferta dla klientów indywidualnych, w której za 39
    złotych otrzymują oni możliwość prowadzenia bezpłatnych nielimitowanych
    rozmów w sieci T-Mobile w kraju i na świecie. Odpowiednikiem tej oferty dla
    klientów biznesowych będzie usługa Zawsze biznes w cenie 32 złote netto. Te
    dwie oferty będą dostępne przy umowach zawieranych bez telefonu na okres 18
    lub 24 miesięcy.

    http://di.com.pl/news/38330,2.html?utm_source=nlhtml
    &utm_medium=email&utm_campaign=tematdnia

  • 2. Data: 2011-06-02 10:48:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okres 18 lub 24 miesięcy.
    > http://di.com.pl/news/38330,2.html?utm_source=nlhtml
    &utm_medium=email&utm_campaign=tematdnia

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9710507,W_sieci_
    T_Mobile_porozmawiasz_za_darmo_z_calym_swiatem.html

    Tu z kolei nie pada drobne slowko - roaming.

    Chyba musimy spokojnie poczekac, przeczytamy, przeanalizujemy,
    zobaczymy jak to naprawde.
    Cos mi sie nie chce wierzyc w te nielimitowane rozmowy, pewnie
    bedzie 1000 czy 2000 minut.

    Ale i tak bylaby to rewolucja - do tej pory chyba tak nigdzie na
    swiecie nie bylo ?

    Urzedy tez swoje wtraca, bo jak sie okaze ze T-mobile niemcy laczy
    rozmowy z PTC bezplatnie, to czemu nie chce z Polkomtela ?
    No chyba ze chetnie polaczy i z Polkomtela za darmo, ale pod
    warunkiem wzajemnosci i podpisania umowy na rok :-)

    Przyszlosc MTR moze jednak wygladac ciekawie :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-06-02 13:59:07
    Od: "ATA" <d...@g...pl>

    > Ale i tak bylaby to rewolucja - do tej pory chyba tak nigdzie na swiecie
    > nie bylo ?

    w gsm nie,
    ale w TP mam połaczenia bezpłatnie bez limitów
    na stacjonarne min usa niemcy, polska kanaada
    chyba tylko ukraina płatna

  • 4. Data: 2011-06-02 15:09:09
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2011-06-02 12:48:
> [...]
    T_Mobile_porozmawiasz_za_darmo_z_calym_swiatem.html

    > Tu z kolei nie pada drobne slowko - roaming.
    Ja czekam na tę ich super hiper ofertę na data roaming. :]

    To chyba byłaby jedyna rzecz, która by mnie zmusiła do przeproszenia się
    z ERĄ... tak, tak T-Mobile, ja będę pamiętał, że Ty byłeś ERĄ ;P

    Paweł

  • 5. Data: 2011-06-02 22:51:06
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    >
    > http://di.com.pl/news/38330,2.html?utm_source=nlhtml
    &utm_medium=email&utm_campaign=tematdnia

    to ma byc cos?

    W orange go masz pakiet 1000minut do orange (a kiedys byl tez na stacjonarne...
    ale skasowali ****) za 10zl na 14dni, tak wiec miesiac to ciut ponad 20zl. Ok
    fajnie ze tylko do orange polska i trzeba pamietac by to aktywowac
    (przypominaja sms na 3dni przed koncem) ale nadal 2x taniej niz ww. oferta.
    1000 minut na 14dni to b. duzo. Nie trzeba podpisywac zadnego zobowiazania.

    PS
    Jak teraz bedzie sie mowic - Tak to tylko w T-mobile? Powiedzonko zacznie
    tracic myszka :)

  • 6. Data: 2011-06-03 10:26:06
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > PS
    > Jak teraz bedzie sie mowic - Tak to tylko w T-mobile? Powiedzonko
    > zacznie tracic myszka :)

    Może tak namieszają, że będzie się używać tego powiedzonka jako
    nostalgii :)

  • 7. Data: 2011-06-03 13:48:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Firankowy potwór" <p...@f...org> napisał

    > Może tak namieszają, że będzie się używać tego powiedzonka jako
    > nostalgii :)

    Tera-mobile.pl ? :-)

    J.