eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmt-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie › Re: t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile bezpłatne rozmowy do klientów w Polsce i na świecie
    Date: Thu, 2 Jun 2011 12:48:55 +0200

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:is7epq$f14$1@inews.gazeta.pl...
    > Zawsze rozmawiaj - to oferta dla klientów indywidualnych, w
    > której za 39 złotych otrzymują oni możliwość prowadzenia
    > bezpłatnych nielimitowanych rozmów w sieci T-Mobile w kraju i na
    > świecie. Odpowiednikiem tej oferty dla klientów biznesowych
    > będzie usługa Zawsze biznes w cenie 32 złote netto. Te dwie
    > oferty będą dostępne przy umowach zawieranych bez telefonu na
    > okres 18 lub 24 miesięcy.
    > http://di.com.pl/news/38330,2.html?utm_source=nlhtml
    &utm_medium=email&utm_campaign=tematdnia

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9710507,W_sieci_
    T_Mobile_porozmawiasz_za_darmo_z_calym_swiatem.html

    Tu z kolei nie pada drobne slowko - roaming.

    Chyba musimy spokojnie poczekac, przeczytamy, przeanalizujemy,
    zobaczymy jak to naprawde.
    Cos mi sie nie chce wierzyc w te nielimitowane rozmowy, pewnie
    bedzie 1000 czy 2000 minut.

    Ale i tak bylaby to rewolucja - do tej pory chyba tak nigdzie na
    swiecie nie bylo ?

    Urzedy tez swoje wtraca, bo jak sie okaze ze T-mobile niemcy laczy
    rozmowy z PTC bezplatnie, to czemu nie chce z Polkomtela ?
    No chyba ze chetnie polaczy i z Polkomtela za darmo, ale pod
    warunkiem wzajemnosci i podpisania umowy na rok :-)

    Przyszlosc MTR moze jednak wygladac ciekawie :-)

    J.