  • 51. Data: 2004-06-22 14:11:25
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: Puchacz <p...@p...onet.pl>

    Witam, Wesoly w poprzedniej wiadomości napisałeś(aś):

    > "po czym wnosisz" ?

    A po tym:
    Status UP
    ATU-C Current Tx Rate 2496000 (bits/sec)
    ATU-R Current Tx Rate 320000 (bits/sec)

    Do tego juz kilka informacji z niezaleznych zrodel, ze TPSA od dluzszego
    czasu testuje 2 Mbps DSLe.

    I przy okazji chyba mi sie SNR poprawil... ale moze sie myle, bo nie
    pamietam dokladnie.

    --
    [Rzeczywistość to fikcja...]
    Paweł "Puchacz" Purchalak

  • 52. Data: 2004-06-22 14:20:30
    Od: "Wesoly" <wesoly@klu..pl>

    Puchacz wrote:

> [...]

    a jaki modem masz ? ten "nowy" ?

    --
    pozdrawiam DW

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 53. Data: 2004-06-22 15:37:10
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    Wesoly wrote:
    > a jaki modem masz ? ten "nowy" ?

    speedstream 5100, synchronizacja u mnie dokladnie jak u kolegi wyzej :o)
    btw jaki masz ten SNR? u mnie 22-23, ale na drugim modemie juz 30. czy
    to moze miec jakies znaczenie przy omawianych predkosciach?

    --
    Luka LG1028-RIPE
    odpisujac na maila wywal 'NOSPAM'

  • 54. Data: 2004-06-22 17:33:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Jun 2004 10:12:51 +0200,
    Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl> screamed:

    > A tak w ogóle to z czym masz problem ? Bo odnoszę wrażenie, że głównie z
    > samym sobą.

    To może ja powtórzę bo widocznie nie dotarło.
    Nie z samym sobą, a z Twoim Content-Type, a raczej jego brakiem.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

    Atheism is a non-prophet organization.

  • 55. Data: 2004-06-22 18:37:34
    Od: crazy bejbi <t...@n...domeny.pl>

    Użytkownik Wesoly napisał:

    > a jaki modem masz ? ten "nowy" ?

    na każdym modemie to sprawdzisz, odpal w przeglądarce adres IP modemu
    i daj status

    na moim SpeedStream 5100 jest cały czas:
    Max. Theoretical Speed (bits/sec): 1280000

    :-(

    Wojtek

  • 56. Data: 2004-06-22 19:06:27
    Od: Puchacz <p...@p...onet.pl>

    Witam, crazy bejbi w poprzedniej wiadomości napisałeś(aś):

    > na każdym modemie to sprawdzisz, odpal w przeglądarce adres IP modemu
    > i daj status

    To sprawdz na jakimkolwiek SpeedStreamie 5660...

    --
    [Rzeczywistość to fikcja...]
    Paweł "Puchacz" Purchalak

  • 57. Data: 2004-06-22 19:11:11
    Od: Puchacz <p...@p...onet.pl>

    Witam, l_uka w poprzedniej wiadomości napisałeś(aś):

    > btw jaki masz ten SNR? u mnie 22-23, ale na drugim modemie juz 30. czy
    > to moze miec jakies znaczenie przy omawianych predkosciach?

    W okolicach 30, jakies tam znaczenie ma... ale zawsze to kabel, wiec nie
    takie jak w WiFi. Na szczescie :)

    --
    [Rzeczywistość to fikcja...]
    Paweł "Puchacz" Purchalak

  • 58. Data: 2004-06-22 20:49:23
    Od: " Temat" <m...@g...pl>

    Niestety to chyba jakaś norma na tej grupie po mału.
    Z 5 postów na temat,a następnie któren mądrzejszy (głupszy).
    P.S.Przepraszam, że nie na temat.

  • 59. Data: 2004-06-22 20:52:19
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    Temat napisał(a):

    > Niestety to chyba jakaś norma na tej grupie po mału.
    > Z 5 postów na temat,a następnie któren mądrzejszy (głupszy).
    > P.S.Przepraszam, że nie na temat.

    przynajmniej masz delimeter dobry,pewnie dlatego że został wstawiony
    przez onet :D

  • 60. Data: 2004-06-23 18:18:03
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    l_uka wrote:

    > speedstream 5100, synchronizacja u mnie dokladnie jak u kolegi wyzej :o)
    > btw jaki masz ten SNR? u mnie 22-23, ale na drugim modemie juz 30. czy
    > to moze miec jakies znaczenie przy omawianych predkosciach?

    znaczenie ma podstawowe mowiace o tym czy wogole da sie na tym kablu
    puscic sygnal o danej czestotliwości i szerokości pasma, wieksza
    predkosc wieksza szerokosc pasma, na ktore moze wplywac szum przez co
    moga generować się błedy i w rezultacie błednie działać usługa. Moze
    miec na to wpływ zakłucenia zewnetrzne lub poprostu odległośc od
    centrali.

    wieć dlatego testują zawsze wpierw linie przed oddaniem usługi.

    --
    VoMi7