  • 1. Data: 2009-06-19 12:40:56
    Temat: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    Zbigniew Lazar, rzecznik sieci Era, uważa, że szybkość przenoszenia numeru
    może być dla klientów niekorzystna. - Na niektórych rynkach krótka procedura
    uniemożliwiająca przemyślenie decyzji przez klienta doprowadziła do
    przedstawiania klientowi w sposób nierzetelny oferty, którą musi on szybko
    zaakceptować, a z której trudno się potem wycofać - zaznacza.

    ROTFL

    więcej

    http://wyborcza.pl/1,76842,6734645,Nadchodzi_czas_la
    twej_zmiany_operatora.html

  • 2. Data: 2009-06-19 13:04:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-06-2009 o 14:40:56 adam <1...@w...pl> napisał(a):

    > Zbigniew Lazar, rzecznik sieci Era, uwa?a, ?e szybko?ae przenoszenia
    > numeru
    > mo?e byae dla klientów niekorzystna. - Na niektórych rynkach krótka
    > procedura
    > uniemo?liwiaj?ca przemy?lenie decyzji przez klienta doprowadzi?a do
    > przedstawiania klientowi w sposób nierzetelny oferty, któr? musi on
    > szybko
    > zaakceptowaae, a z której trudno sie potem wycofaae - zaznacza.

    Łomatko co za tekst. Jak tak Era troszczy się o klienta to proponuje, aby
    z tej troski, wprowadzili pół roczny okres włączenia abonentowi usług po
    podpisaniu umowy..

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-06-19 13:13:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:04:25 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Łomatko co za tekst.

    Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej
    najwyraźniej to nie przeszkadza...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-06-19 13:28:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Waldek Godel" news:ml17arr93xyn$.dlg@lepper.institute.com

    > Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej
    > najwyraźniej to nie przeszkadza...

    Co nie zmienia faktu, że jedno jak i drugie jest siebie warte ;)

  • 5. Data: 2009-06-19 13:38:35
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    > Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej
    > najwyraźniej to nie przeszkadza...
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel

    No ale ROTFL to jest miesiąca, już Lepper chyba składniej wymyślał bzdury...
    sil

  • 6. Data: 2009-06-19 13:52:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:38:35 +0200, silesiac napisał(a):

    > No ale ROTFL to jest miesiąca, już Lepper chyba składniej wymyślał bzdury...

    Płacą, to wymyśla.. taka praca. Firmie to nie na rękę, więc ma mówić, że to
    niedobre.
    To jak prawnik - zapłacisz, to wyszuka ci uzasadnienie dla każdej bzdury.
    Głupi jest ziewnikarz, kto takie durne tematy podejmuje. Czego się kurna
    spodziewał? Że usłyszy - "tak, niezmiernie się z tych regulacji
    cieszymy"???

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-06-19 15:12:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:ml17arr93xyn$.dlg@lepper.institute.com...

    > Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale
    > Wybiórczej
    > najwyraźniej to nie przeszkadza...

    Skoro rzecze w imieniu firmy, to jest rzecznikiem :-)

    Ale tak w sumie .. to moze miec troche, a nawet sporo racji.

    Zlozylby klient wniosek i poczekal z tydzien, to by zdazyli
    przedstawic jakas oferte.
    Poczekalby miesiac, podliczyliby ile wnioskow czeka, to oferta
    bylaby jeszcze lepsza :-)

    A tak to klient rezygnuje i nawet nie wyslucha.

    A poza tym ciekaw jestem ile z podanego czasu wynika cyrografow -
    tzn ze nasi abonenci skladaja wniosek na 30-60 dni przed zyczonym
    terminem przejscia ..

    J.

  • 8. Data: 2009-06-21 06:07:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Jun 2009 08:29:51 +0200, TGor wrote:
    >Tam, gdzie lamerzy widzą problemy inni zobaczyliby pole do popisu (ale
    >nie te z piosenki Laskowika).
    >Niech przygotują taką ofertę, którą klient przyjmie:
    >"bierze pan abonament X w sieci Y, ona bardzo świetna ta oferta ale po
    >co się śpieszyć, na pewno coś się znajdzie - proszę bardzo, pan
    >spocznie, pan zaczeka, zaraz się załatwi - my zaraz przygotujemy ofertę
    >co pan się zachwyczi".

    Alez przeciez oni tak robia. Nawet z wlasnej inicjatywy.

    Tylko klient czasem smieje im sie w nos z tej swietnej oferty :-)

    J.

  • 9. Data: 2009-06-21 06:29:51
    Od: TGor <g...@w...peel>

    J.F. pisze:

> [...]

    co się śpieszyć, na pewno coś się znajdzie - proszę bardzo, pan
    spocznie, pan zaczeka, zaraz się załatwi - my zaraz przygotujemy ofertę
    Ale oczywiście czy to sprzedawca buraków, czy kij ekałnt dyrechtór - w
    "tym kraju" po prostu grzecznie jest ponarzekać.

    TG

  • 10. Data: 2009-06-21 09:46:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:07:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tylko klient czasem smieje im sie w nos z tej swietnej oferty :-)

    "Przygotowaliśmy nasze oferty tak, aby klientowi wydawało się, że jest
    taniej"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.