-
1. Data: 2009-06-19 12:40:56
Temat: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: "adam" <1...@w...pl>
Zbigniew Lazar, rzecznik sieci Era, uważa, że szybkość przenoszenia numeru
może być dla klientów niekorzystna. - Na niektórych rynkach krótka procedura
uniemożliwiająca przemyślenie decyzji przez klienta doprowadziła do
przedstawiania klientowi w sposób nierzetelny oferty, którą musi on szybko
zaakceptować, a z której trudno się potem wycofać - zaznacza.
ROTFL
więcej
http://wyborcza.pl/1,76842,6734645,Nadchodzi_czas_la
twej_zmiany_operatora.html
-
2. Data: 2009-06-19 13:04:25
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 19-06-2009 o 14:40:56 adam <1...@w...pl> napisał(a):
> Zbigniew Lazar, rzecznik sieci Era, uwa?a, ?e szybko?ae przenoszenia
> numeru
> mo?e byae dla klientów niekorzystna. - Na niektórych rynkach krótka
> procedura
> uniemo?liwiaj?ca przemy?lenie decyzji przez klienta doprowadzi?a do
> przedstawiania klientowi w sposób nierzetelny oferty, któr? musi on
> szybko
> zaakceptowaae, a z której trudno sie potem wycofaae - zaznacza.
Łomatko co za tekst. Jak tak Era troszczy się o klienta to proponuje, aby
z tej troski, wprowadzili pół roczny okres włączenia abonentowi usług po
podpisaniu umowy..
--
Pzdr, Piotr M
-
3. Data: 2009-06-19 13:13:07
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:04:25 +0200, Piotr M napisał(a):
> Łomatko co za tekst.
Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej
najwyraźniej to nie przeszkadza...
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.
-
4. Data: 2009-06-19 13:28:13
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"Waldek Godel" news:ml17arr93xyn$.dlg@lepper.institute.com
> Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej
> najwyraźniej to nie przeszkadza...
Co nie zmienia faktu, że jedno jak i drugie jest siebie warte ;)
-
5. Data: 2009-06-19 13:38:35
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: "silesiac" <s...@w...pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
news:ml17arr93xyn$.dlg@lepper.institute.com...
> Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:04:25 +0200, Piotr M napisał(a):
>
>> Łomatko co za tekst.
>
>
> Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale Wybiórczej
> najwyraźniej to nie przeszkadza...
>
> --
> Pozdrowienia, Waldek Godel
No ale ROTFL to jest miesiąca, już Lepper chyba składniej wymyślał bzdury...
sil
-
6. Data: 2009-06-19 13:52:30
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Fri, 19 Jun 2009 15:38:35 +0200, silesiac napisał(a):
> No ale ROTFL to jest miesiąca, już Lepper chyba składniej wymyślał bzdury...
Płacą, to wymyśla.. taka praca. Firmie to nie na rękę, więc ma mówić, że to
niedobre.
To jak prawnik - zapłacisz, to wyszuka ci uzasadnienie dla każdej bzdury.
Głupi jest ziewnikarz, kto takie durne tematy podejmuje. Czego się kurna
spodziewał? Że usłyszy - "tak, niezmiernie się z tych regulacji
cieszymy"???
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.
-
7. Data: 2009-06-19 15:12:37
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
wiadomości news:ml17arr93xyn$.dlg@lepper.institute.com...
>> Łomatko co za tekst.
>
> Jaka gazeta, taki tekst. Z. Lazar nie jest rzecznikiem Ery, ale
> Wybiórczej
> najwyraźniej to nie przeszkadza...
Skoro rzecze w imieniu firmy, to jest rzecznikiem :-)
Ale tak w sumie .. to moze miec troche, a nawet sporo racji.
Zlozylby klient wniosek i poczekal z tydzien, to by zdazyli
przedstawic jakas oferte.
Poczekalby miesiac, podliczyliby ile wnioskow czeka, to oferta
bylaby jeszcze lepsza :-)
A tak to klient rezygnuje i nawet nie wyslucha.
A poza tym ciekaw jestem ile z podanego czasu wynika cyrografow -
tzn ze nasi abonenci skladaja wniosek na 30-60 dni przed zyczonym
terminem przejscia ..
J.
-
8. Data: 2009-06-21 06:07:18
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 21 Jun 2009 08:29:51 +0200, TGor wrote:
>Tam, gdzie lamerzy widzą problemy inni zobaczyliby pole do popisu (ale
>nie te z piosenki Laskowika).
>Niech przygotują taką ofertę, którą klient przyjmie:
>"bierze pan abonament X w sieci Y, ona bardzo świetna ta oferta ale po
>co się śpieszyć, na pewno coś się znajdzie - proszę bardzo, pan
>spocznie, pan zaczeka, zaraz się załatwi - my zaraz przygotujemy ofertę
>co pan się zachwyczi".
Alez przeciez oni tak robia. Nawet z wlasnej inicjatywy.
Tylko klient czasem smieje im sie w nos z tej swietnej oferty :-)
J.
-
9. Data: 2009-06-21 06:29:51
Temat: Re: szybkość przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: TGor <g...@w...peel>
J.F. pisze:
> A poza tym ciekaw jestem ile z podanego czasu wynika cyrografow -
> tzn ze nasi abonenci skladaja wniosek na 30-60 dni przed zyczonym
> terminem przejscia ..
>
> J.
>
Tam, gdzie lamerzy widzą problemy inni zobaczyliby pole do popisu (ale
nie te z piosenki Laskowika).
Niech przygotują taką ofertę, którą klient przyjmie:
"bierze pan abonament X w sieci Y, ona bardzo świetna ta oferta ale po
co się śpieszyć, na pewno coś się znajdzie - proszę bardzo, pan
spocznie, pan zaczeka, zaraz się załatwi - my zaraz przygotujemy ofertę
co pan się zachwyczi".
Ale oczywiście czy to sprzedawca buraków, czy kij ekałnt dyrechtór - w
"tym kraju" po prostu grzecznie jest ponarzekać.
TG
-
10. Data: 2009-06-21 09:46:20
Temat: Re: szybkoć przenoszenia numeru może być dla klientów niekorzystna
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Sun, 21 Jun 2009 08:07:18 +0200, J.F. napisał(a):
> Tylko klient czasem smieje im sie w nos z tej swietnej oferty :-)
>
"Przygotowaliśmy nasze oferty tak, aby klientowi wydawało się, że jest
taniej"
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.