  • Data: 2010-09-09 20:11:58
    Temat: Re: szybkie małe pendrivy min.16GB
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musze kupić kilka sztuk małych penów, min 16GB, chciałbym żeby miały
    > przyzwoita prędkość zapisu. Obecne których używam zapisują ok 14MB/s i
    > odczytują 18MB/s i uważam że to minimum.

    Pendrive Patriot Rage Quad Channel
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=7640

    Pendrive PQI Mini I-Stick i812 8GB
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6188

    PenDrive PQI i810 8GB
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6854

    ale wielkoscia nie pobijesz micro sd + micro czytnika, np.:
    http://www.agito.pl/karty-pamieci/sandisk-microsd-16
    gb-sdhc-ultra-czytnik-usb.0.341280.html

    mam podobny (4gb) i zapis+odczyt jest bliski 20mb/s