  • 11. Data: 2017-07-11 21:16:07
    Temat: Re: szybka piłka: Arduino uno i esp8266 ale z softwarowym serialem. Zna ktos stabilny setup?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 17:34, s...@g...com pisze:

    > W sumie zmiana prosta, ale kwarcu takiego na stanie niestety nie mam.

    A widzisz Jacek Ci dobrze radzi, ja nie zajarzyłem że Ty to na arduino
    robisz a tam te procki mają złe zegary po rs-a i dlatego bity Ci się
    rozjeżdżają.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2017-07-11 22:30:06
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 11 lipca 2017 21:16:13 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > A widzisz Jacek Ci dobrze radzi, ja nie zajarzyłem że Ty to na arduino
    > robisz a tam te procki mają złe zegary po rs-a i dlatego bity Ci się
    > rozjeżdżają.

    bo to zły zegar był ;)

    zrobilem tak ze pod software seriala podpialem usb-ftdi dla diagnostyki a esp mam
    wpiete w sprzetowy serial uno.
    I dziala ok.

    I tak chyba narazie zostanie. Jedyny feler to taki ze musze innego terminala uzywac
    zamiast tego z gui arduino. Ale to nie problem :)