  • 11. Data: 2004-01-28 14:56:59
    Temat: Re: szukamy pozmanowców chętnych na 2-3 MB
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 14:57:42 +0100, "mathom" <m...@p...pl> wrote:

    >Czyli zgodnie z przewidywaniami ... :(

    upssss coś się poprawiło, czyli chłopcy pracują (syyytuacja ich
    przerosła) i jest juz duuuużo lepiej...

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 12. Data: 2004-01-28 14:59:10
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Mam SAF (10 Mbps niedlugo 15 Mbps) i chodzi bardzo dobrze, żadnych
    > problemów, opóźnienia w normie - ogólnie OK.
    > Niedlugo się przekonam jak chodzi BGP w GTS'e :)

    Dokładnie mam taki sam plan jako rozwiązania docelowe :)

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 13. Data: 2004-01-28 15:29:36
    Temat: Re: szukamy pozmanowców chętnych na 2-3
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    jarek <j...@f...address.from.pl> napisał(a):

    > Ot strony netii ok - z polpakami zawsze byly, sa i beda problemy -
    > radze wiec trzymac sie od nich z daleka. :)

    Z niektorych sieci dzialaja dobrze ;]

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 14. Data: 2004-01-28 20:25:24
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 15:28:46 +0100, jarek <j...@f...address.from.pl>
    wrote:

    >Ot strony netii ok - z polpakami zawsze byly, sa i beda problemy - radze
    >wiec trzymac sie od nich z daleka. :)

    jak się ma inny wybór to owszem...

    >Tak apropos maja TPNet-owcy w swoim szkielecie cos ciekawego do
    >zaoferowania swoim klientom, bo ja bedac ich klientem z 2x2Mbps
    >Polpakiem nie potrafilem w sensownym czasie pobrac naglowkow newsow z
    >news.tpi.pl (moze teraz jest juz lepiej).

    bo news.tpi.pl działa tak jak działa