  • 1. Data: 2004-01-28 10:56:12
    Temat: szukamy pozmanowców chętnych na 2-3 MB
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Witam
    W przyszłym tygodniu ciągniemy łącze od innego operatora. Na razie 2mb,
    bardzo chętnie skolokujemy kogoś, kto chciałby się dorzucać do większego
    pasma razem z dynamicznym QOS'em - zagwarantowane pasmo, za jakie zapłacisz.
    Mamy budynek na ulicy Promienistej. Szczegóły - 604 619 970.

    --
    pozdrawiam
    Mathom

  • 2. Data: 2004-01-28 11:11:50
    Temat: Re: szukamy pozmanowców chętnych na 2-3 MB
    Od: "szymon" <n...@s...org>

> [...]
    zapłacisz.
    > Mamy budynek na ulicy Promienistej. Szczegóły - 604 619 970.

    W temacie piszesz o 2-3MB (RAMu? , miejsca na serwerze?). W tekście o 2
    milibitach :>

  • 3. Data: 2004-01-28 11:49:10
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    mathom wrote:
> [...]
    > pasma razem z dynamicznym QOS'em - zagwarantowane pasmo, za jakie
    > zapłacisz. Mamy budynek na ulicy Promienistej. Szczegóły - 604 619 970.

    Sądzę, że ogloszenie powinno pojawić się na p.r.p, jak juz.
    Tu może być odebrane jako spam.

    Pozdrawia POZMAN/GTS user :)

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 4. Data: 2004-01-28 12:51:13
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Sądzę, że ogloszenie powinno pojawić się na p.r.p, jak juz.
    > Tu może być odebrane jako spam.
    >
    > Pozdrawia POZMAN/GTS user :)

    I'm so sorry :>. I jak Wam chodzi ten GTS ?? ;)

  • 5. Data: 2004-01-28 13:45:37
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 13:51:13 +0100, "mathom" <m...@p...pl> wrote:

    >I'm so sorry :>. I jak Wam chodzi ten GTS ?? ;)

    od strony klienta TPNet-u ..ujowo :(

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 6. Data: 2004-01-28 13:57:42
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > od strony klienta TPNet-u ..ujowo :(

    Czyli zgodnie z przewidywaniami ... :(

  • 7. Data: 2004-01-28 14:28:46
    Temat: Re: szukamy pozmanowców chętnych na 2-3
    Od: jarek <j...@f...address.from.pl>

    futszaK wrote:

    > od strony klienta TPNet-u ..ujowo :(
    Ot strony netii ok - z polpakami zawsze byly, sa i beda problemy - radze
    wiec trzymac sie od nich z daleka. :)

    Tak apropos maja TPNet-owcy w swoim szkielecie cos ciekawego do
    zaoferowania swoim klientom, bo ja bedac ich klientem z 2x2Mbps
    Polpakiem nie potrafilem w sensownym czasie pobrac naglowkow newsow z
    news.tpi.pl (moze teraz jest juz lepiej).

    Pozdrawiam Jarek

  • 8. Data: 2004-01-28 14:43:12
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    mathom wrote:

    > I'm so sorry :>. I jak Wam chodzi ten GTS ?? ;)

    Czekam na SAF, bo Aperto się zatyka miejscami.

  • 9. Data: 2004-01-28 14:52:31
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Czekam na SAF, bo Aperto się zatyka miejscami.

    Tylko miejscami ? U mnie nigdy dobrze nie dzialalo :/

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 10. Data: 2004-01-28 14:55:37
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org>

    On 2004-01-28, Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> wrote:

    > Czekam na SAF, bo Aperto się zatyka miejscami.
    Mam SAF (10 Mbps niedlugo 15 Mbps) i chodzi bardzo dobrze, żadnych
    problemów, opóźnienia w normie - ogólnie OK.
    Niedlugo się przekonam jak chodzi BGP w GTS'e :)

    --
    Regards M.J.
    :wq