  • 11. Data: 2010-01-19 20:43:52
    Temat: Re: szukam zwrotnicy do vw lupo 1,7 sdi przod!
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Sty, 19:51, Adam Franik <n...@p...pl> wrote:

    > Adam, nat uk e post w, nagrzebale w necie, a wystarczylo do mnie mejla
    > klepn :) Mialby od r ki numer czesci i cen nowej :)

    :-)

    To mam WIELKA prosbe (pisze tu bo n...@p...pl to raczej nie Twoj
    mail ;-)) o sprawdzenie czy w LUPO 1.0 MPI i ewentualnie LUPO 1.4
    benzyniakach z tych mniejwiecej rocznikow (2000-2002) byly takie same
    zwrotnice ?

    Ewentualnie jezeli masz mozliwosc sprawdzenia w jakich innych
    samochodach (na pewno polo, ale z jakim silnikiem??) byly te
    zwrotnice: 6N0 407 255B

    Dzieki wielkie z gory!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2010-01-19 21:29:10
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 11:43:52 -0800 (PST), Adam Szendzielorz napisał(a):

> [...]
    >
    > Ewentualnie jezeli masz mozliwosc sprawdzenia w jakich innych
    > samochodach (na pewno polo, ale z jakim silnikiem??) byly te

    No bo to trzeba ne tego mejla, na ktory pisałeś w zeszłym tygodniu :) adam
    małpa ef-motors kropka pl

    Posprawdzam i wyślę na priv.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 13. Data: 2010-01-19 21:37:02
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Sty, 21:29, Adam Franik <n...@p...pl> wrote:

    > No bo to trzeba ne tego mejla, na ktory pisałeś w zeszłym tygodniu :) adam
    > małpa ef-motors kropka pl
    >
    > Posprawdzam i wyślę na priv.

    No teraz dopiero sie kaplem ze to Ty ;-)
    Dzieki wielkie za sprawdzenie. Jakbys tak jeszcze mogl tylko
    potwierdzic, ze ten numer ktory wkleilem to faktycznie zwrotnica do
    lupka z SDI, to ew. sobie ja kupie na niemieckim jebaju - tam
    przynajmniej przy kazdej zwrotnicy jest fabryczny numer wiec mozna
    miec pewnosc do towaru.. :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2010-01-19 22:07:06
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 12:37:02 -0800 (PST), Adam Szendzielorz napisał(a):

> [...]
    > lupka z SDI, to ew. sobie ja kupie na niemieckim jebaju - tam
    > przynajmniej przy kazdej zwrotnicy jest fabryczny numer wiec mozna

    Numer sie zgadza. Sprawdz prv.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 15. Data: 2010-01-20 01:32:27
    Od: "drill" <d...@g...pl>

    > Dwoch kumatych sprzedawcow z allegro daje sobie glowe obciac, ze w
    > silnikach SDI sa te same zwrotnice co w benzynach, dopiero w
    > mocniejszych TDIkach sa inne. I mowia, ze rzeczywiscie sa dwa rodzaje
    > - jedna ma odlane w zwrotnicy "pazurki" w ktorych mocowane sa klocki,
    > a w drugiej klocki siedza w zacisku przykrecanym do zwrotnicy..
    >
    > Ktos z Was moze to potwierdzic / zaprzeczyc ??

    etka opisuje czesc ktorej numer podales wlasnie w ten sposob... tj zwrotnica
    ze wspornikiem hamulca...

    analogiczna sytuacja byla np w golfie 3... byly zwrotnice z jarzmem i
    zwrotnice bez jarzma ktore dopiero bylo do niej przykrecane... w drugim
    wypadku latwiej mozna bylo zaaplikowac mocniejsze hamulce...

    pzdr