  • Data: 2013-11-18 02:32:50
    Temat: Re: szukam telefonu...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 02:04:50 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Kupiłbyś telefon sygnowany przez Wranglera? Albo przez batona Mars? ;-P
    > Też uznane firmy :-)

    Wielu by kupilo.
    I moze nawet nie bylby to taki zly wybor, bo takie firmy w dbalosci o
    wlasna marke zamawiaja takie produkt u przyzwoitego dostawcy ... ale
    telefonu to bym osobiscie nie kupil. Zbyt skomplikowany wyrob, a gdzie
    potem szukac upgradow, supportu czy serwisu ?

    Ale tu to nawet nie wiem - taki wlasnie produkt, czy (nie)przypadkowa
    zbieznosc nazw firm.
    No dobra, znaczek firmowy niby ten.

    J.