  • 51. Data: 2016-08-03 12:12:10
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1jvxu3r7kt7os$....@m...org...
    Wed, 3 Aug 2016 07:57:45 +0200, LeonKame

    >Z technicznego punktu widzenia robienie "prawka" i posiadanie swojego
    >samochodu to bzdura ekonomiczna -- taniej jest jeździć taksówkami.

    120km w jedna strone na narty na 8h ?

    Owszem, mozna sie zapisac i jechac autobusem ... wole jednak wlasnym
    samochodem.

    J.

  • 52. Data: 2016-08-03 12:25:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Aug 2016 07:57:45 +0200, LeonKame <k...@l...com> wrote:
    >W dzisiejszych czasach facet bez prawa
    > jazdy to pizda.

    Święte słowa, mój ojciec już 40 lat temu tak mówił, dziwił się
    jeszcze "co to za zawód kierowca". Ale to za komuny było.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2016-08-03 14:57:46
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Korzystanie z pomocy psychiatry to coś złego lub nie modne? Bo tak jakoś
    > wynika z tej wypowiedzi...

    Otóż właśnie, przecież to lekarze, jak inni. Tylko w Siedlcach zdaje mi się,
    niektórzy tego nie wiedzą... Inna sprawa, czy ten, do którego sie pójdzie,
    przykłada sie należycie do wykonywania swego niełatwego przecież zawodu?

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 54. Data: 2016-08-03 15:00:48
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Zwłaszcza w sytuacji, gdy stan zdrowia nie pozwala na prowadzenie auta.

    > albo prezes który z tylnego siedzenia rządzi 40-milionowym krajem :)

    No cóż na to poradzisz? Znów czystkę zrobił, no, prezes TVP wyleciał, bo się
    Właścicielowi Kota nie spodobał...

  • 55. Data: 2016-08-03 16:28:17
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 03.08.2016 o 07:09, Lisciasty pisze:

    > A wracając do tematu, to w każdym większym mieście w Polsce, w firmie
    > że tak to określę "inżynierskiej" (dłubanie w cadzie, projektowanie
    > czegoś, serwis tego i owego, nadzór nad produkcją itp.) jak gość
    > z Twoimi kwalifikacjami zażądałby mniej niż 6 tys. PLN brutto

    Jak ostatnio w "bardzo poważnej" firmie zaproponowałem 5 brutto to
    dziwnie patrzyli, kręcili nosami, coś pod nosem szemrali że to duuuuużo.
    I już nie dzwonili.

    Jakub Rakus

  • 56. Data: 2016-08-03 16:35:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:28:18 UTC+2 użytkownik Jakub Rakus napisał:
    > Jak ostatnio w "bardzo poważnej" firmie zaproponowałem 5 brutto to
    > dziwnie patrzyli, kręcili nosami, coś pod nosem szemrali że to duuuuużo.
    > I już nie dzwonili.

    Omatko :] Może to była poważna firma, ale ludzie niepoważni? :P

    L.

  • 57. Data: 2016-08-03 17:15:59
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-02 o 21:45, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Teraz pytanie dokąd można by pojechać żeby pracować choć w pobliżu
    > wyuczonego zawodu i gdzie chętnie gadają po angielsku. Może ktoś
    > pracował i podzieliłby się wrażeniami.
    >
    > Mam niejakie niewielkie pojęcie o pracy w Niemczech i Norwegii bo tam
    > pracowałem. Mój niemiecki jest baaaaardzo podstawowy a Norwedzy
    > niestety nie chcą mi dać DSB bo jestem elektronikiem a i ja w sumie nie
    > chcę być już elektrykiem i skakać po drabinach.
    >
    > Podobno w Austrii dużo ludzi zna angielski i chętnie gada?
    >
    > Holandia a może jakiś dziwny Luksemburg albo słoneczna Italia co? ;)

    jak szukasz, a nie tylko gadasz, że szukasz, to zapraszam na
    http://www.espotel.com/career-in-poland

    albo w Finlandii:

    http://www.espotel.com/career

    a.

    PS. tak, to powazne oferty :)

  • 58. Data: 2016-08-03 17:54:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebcie się powskie kur...

    a myślałeś może o strzelaniu z dupy?
    zobacz na tuska czy gronkiewicz waltz,
    nie chciałbyś tak?

  • 59. Data: 2016-08-03 18:01:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    możliwości jest multum, możesz na przykład generować super zabawne
    angielskie dżołki i serwować je tu na grupie, zyskując wielką
    przychylność lokalnych przygłupów po/eu...

  • 60. Data: 2016-08-03 18:20:43
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > sam sobie załóż firmę

    można powiedzieć że mam, a przynajmniej decyduje kto i czy w niej
    będzie pracował

    > ale o co ci chodzi?
    >
    > Idziesz na interview i nie masz oczekiwań co do nowej pracy?
    > To idź na budowę worki nosić.

    znam wielu ludzi którzy osiągnęli sukces, znam wielu którzy przy minimum
    pracy osiągnęli swięty spokój, znam jeszcze więcej ludzi którzy
    zapierdzielają jak małe chomiki, a efektów nie widać. właśnie Ci ludzie
    mieli "oczekiwania" i dość często opis na faceboku - szlachta nie
    pracuje. JEśli tu bywasz, to nie po to aby pochwalić się sweetfocią,
    albo ile wipiłeś w sobotę, tylko aby rozwijać swoje pasje i
    umiejętności. więc dlamnie jesteś "gość", a na elektronice znasz się
    duuuużo lepiej niż ja. więc nie ustawiaj się w kolejce z baranami pisząc
    "oczekuje" (bo brzmi jakbyś czegoś wymagał) zamiast promował swoje
    umiejętności. Każdy ma oczekiwania, nawet w stosunku do żony i dzieci,
    ale nie formułujemy ich w ten sposób, tym bardziej, odnosząc się do
    chlebodawcy. Jeden z moich kolegów stwierdził że nie chce już jeździć
    fabią i poszedł do swojego pracodawcy przedstawić mu swoje
    "oczekiwania". tyle że nazwał to propozycją. zaproponował mu podział
    50/50%. na co szef odparł że zgadza się najwyżej na 33%. Negocjacje
    wzięły w łeb, panowie się rozstali. Kolega założył własną firmę, jeździł
    różnymi autami, ale teraz ma chyba mustanga czy coś takiego z za oceanu
    i kilkunastu pracowników.
    Reasumując, przekonaj pracodawcę że potrzebujesz jego marki, maszyn,
    funduszy albo kontraktów do _obopólnego_ wzbogacenia, albo załóż firmę i
    bądź sobie sterem żeglarzem okrętem....

    ToMasz