  • 21. Data: 2016-08-03 08:58:33
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 21:45:28 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    >
    > Teraz pytanie dokąd można by pojechać żeby pracować choć w pobliżu
    > wyuczonego zawodu i gdzie chętnie gadają po angielsku. Może ktoś
    > pracował i podzieliłby się wrażeniami.
    >
    > Mam niejakie niewielkie pojęcie o pracy w Niemczech i Norwegii bo tam
    > pracowałem. Mój niemiecki jest baaaaardzo podstawowy a Norwedzy
    > niestety nie chcą mi dać DSB bo jestem elektronikiem a i ja w sumie nie
    > chcę być już elektrykiem i skakać po drabinach.
    >
    > Podobno w Austrii dużo ludzi zna angielski i chętnie gada?
    >
    > Holandia a może jakiś dziwny Luksemburg albo słoneczna Italia co? ;)

    Nie wiem czy ci podpasuje czy czy Twoje umiejętności się spodobają ale spróbuj w
    veritech w rudzie śląskiej.
    Do znalezienia w guglu.

  • 22. Data: 2016-08-03 09:50:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ale watkotworca nie jest prezesem, Z TEGO CO NAPISAL RACZEJ NIEDOJDA
    ZYCIOWA.

    "

  • 23. Data: 2016-08-03 10:10:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 3 Aug 2016 07:57:45 +0200, LeonKame

    > A co to za zawod elektronik? W dzisiejszych czasach facet bez prawa
    > jazdy to pizda.

    Z technicznego punktu widzenia robienie "prawka" i posiadanie swojego
    samochodu to bzdura ekonomiczna -- taniej jest jeździć taksówkami. Poza tym
    PiteR AFAIR posiada i prawojazdy i samochód, co nie znaczy że musi to być
    wymagane przez pracodawcę. Proponuję udać się na lekcje logiki i czytania
    ze zrozumieniem. W podstawówce o tym było.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2016-08-03 10:17:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > A co to za zawod elektronik? W dzisiejszych czasach facet bez prawa
    > jazdy to pizda.

    Widać po tym co piszesz, że mało wiesz o życiu także nie będę ci
    odpowiadał bo jeszcze się czegoś dowiesz i nauczysz a nie zależy mi
    żebyś skorzystał.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 25. Data: 2016-08-03 10:25:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Myjk pisze tak:

    > Poza tym PiteR AFAIR posiada i prawojazdy i samochód,

    Nie tylko posiadam prywatne samochody ale i samochód służbowy.
    A jesli ktoś jeszcze myśli, że samochod służbowy to plus,
    jak fajnie, to się może kiedyś mocno zdziwić.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 26. Data: 2016-08-03 10:31:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

    > Tak myślę, że ktoś, kto by umiał coś zaprojektować na poziomie
    > sensownego amatora (mcu, jakieś przetwornice, analogówka do
    > częstotliwości niewiele wyżej niż audio), kto by się chciał uczyć
    > i przyswajać (np. fpga posiąść), potem toto wykonać i uruchomić, o
    > jakimś zaprogramowaniu nie wspominając, to chyba zdecydowanie może
    > by znaleźć pracodawcę co tyle zapłaci ?

    Słuchaj ja jestem człowiekiem zepsutym przez system. Potrafie jako
    elektryk w Polsce zarobić 500zł w dzień jak się trafi. Po takim
    doświadczeniu nie wraca się do żmudnego projektowania, programowania z
    czystego lenistwa.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 27. Data: 2016-08-03 10:43:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sczygiel pisze tak:

    > Nie wiem czy ci podpasuje czy czy Twoje umiejętności się spodobają
    > ale spróbuj w veritech w rudzie śląskiej. Do znalezienia w guglu.

    Nie no hola panowie. Celem mojego pytania jest praca za granicą. jaki
    kraj wybrać. Liczę, że może ktoś się podzieli doświadczeniami z pracy
    za granicą w zawodzie elektronik lub zbliżonym.

    Wyobrażam sobie Was jako facetów w pinglach, pracujących w chłodnych
    murach gabinetów instytutów, nieskorych do tułaczki emigracyjnej.

    Ale zapytać zawsze można co nie? ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 28. Data: 2016-08-03 10:59:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lisciasty pisze tak:

    > 7 funtów/h płacą na zmywaku, więc przypuszczam, że 13/h za lutowanie
    > czegoś tam to nie jest jakiś kosmos...

    ja uważam że 13/h za lutowanie to kosmos. No chyba ze pcb
    ma wartość samochodu.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 29. Data: 2016-08-03 11:19:44
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 10:17, PiteR pisze:

    > Widać po tym co piszesz, że mało wiesz o życiu także nie będę ci
    > odpowiadał bo jeszcze się czegoś dowiesz i nauczysz a nie zależy mi
    > żebyś skorzystał.

    "

    Chyba wiem troche wiecej od ciebie dlatego napisalem ze jestes "pizda"
    nie elektryk.

    Elektryk bierze za godzine swojej pracy 25 EURo na godzine. Swoja droga
    nie ma takiego zawodu jak elektronik, elektronik to taki co z zawodu
    jest piekarzem i wydaje mu sie ze cos potrafi bo umie lutowac.

  • 30. Data: 2016-08-03 11:20:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 10:59, PiteR pisze:

    > ja uważam że 13/h za lutowanie to kosmos. No chyba ze pcb
    > ma wartość samochodu.

    "

    Widzisz chlopie w dupie byles gowno widziales , bujasz sie z frajerami
    dlatego masz taki obraz rzeczywistosci.