  • 151. Data: 2016-08-05 12:19:25
    Temat: Re: szukam pracy [OT]
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-05 o 11:33, J.F. pisze:

    > Sa i profesorowie elektrycy. Czasem i od 3 pokolen ...
    >
    > J.

    "

    Sa tez ciule ktorzy ledwo skonczyli szkole juz placza ze im zle.

  • 152. Data: 2016-08-05 12:31:37
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-05 o 02:14, AlexY pisze:
    > LeonKame pisze:
    > [..]
    >
    > Jeśli nie chcesz być obrażany to sam nie obrażaj.

    "

    Wiesz co wybacz ale jak mozna nie obrazac durnia ktory sie zali ze ma
    ciezko i chcialby za darmo kase dostawac. Ja jezdze po calej europie
    robie tysiace kilometrow sluzbowym autem robie instalacje dla takich
    firm jak Bosch, mercedes, porsche. Ale za te prace dostaje kase ktory
    wystarczy mi na utrzymanie zony 3 dzieci kupono nowego auta i urlop na
    krecie i jeszcze mi zostaje.

    A tu jakis ciul sie zali ze mu niedobrze bo musi pracowac za 1500 zeta i
    kaza mu jeszcze jezdzic autem. To niech sie qrwa wezmie do roboty
    nauczy jakiegos sensownego jezyka i szyka pracy tam gdzie dobrze placa
    fachowca. Z tym ze trzeba byc fachowcem nie ciulem ktory ledwo nauczyl
    sie kabelki lutowac przez 5 lat nauki w technikum.

  • 153. Data: 2016-08-05 12:32:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, August 5, 2016, 12:04:06 PM, you wrote:

    [...]

    > A coz to za branza - mechanik lotniczy ?

    Szambonurek? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 154. Data: 2016-08-05 12:50:26
    Temat: Re: [OT] szukam pracy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-08-05 11:56, Uzytkownik wrote:
    > Nikt się nie rodzi programistą, elektronikiem czy elektrykiem

    Mylisz się. Wiele osób z tej grupie powie Ci że wiedzieli kim zostaną
    mając <10lat mimo że nie wiedzieli jak się ten zawód nazywał. Pewne
    talenty i zainteresowania pojawiają się wczesniej niż świadomośc
    istnienia takiego zawodu.

    > Ale prawda jest taka, że byłem mocno zdeterminowany. Opłaciło się
    > finansowo.

    Brawo, ale w branzy programistycznej nie liczy się "że się stara" tylko
    "co potrafi". Przykro mi, ale za starania nic nie dają więcej.

    > Ale to zależy od predyspozycji

    A więc jednak rodzisz sie z tym. Można to nazwać zdolnościami
    matematycznymi, umiejętnością dedukcji, abstrakcyjnym myśleniem, itd.
    Wielu programistów na rynku *nie* rodzi się z tym, poszli na studia,
    skończyli i tyle. Zarabiają dolne widełki. Też sa potrzebni w końcu ktoś
    musi robić te gigabajtowe strony internetowe.

    > przysiadłem. Gdybym wiedział, że zarobię 1600zł to myślę, że nawet by mi
    > się nie chciało i szukałbym innej pracy lub dłubał prywatę.

    Dodaj zero i osiągniesz zarobki w PL dla utalentowanych programistów w
    większym mieście. Bez żadnej łaski.

    > No to współczuję. Ja bynajmniej za takie pieniądze wolałbym prowadzić
    > swój interes, pracując w miesiącu przez kilka dni i mając takie same
    > pieniądze.

    Nie. Wiele osób wybiera etat nie dlatego że jest głupsza. Etat w wielu
    firmach pozwala na kontakt z technologiami których "Ziutek od elektryki"
    nigdy na oczy nie zobaczy, pozwala na kontakt z ludzimi inteligentnymi a
    nie "panem prawnikiem co se chaupe buduje i opierdala wszystkich" itd.
    Po przekroczeniu pewnej kwoty w finansach zaczynasz pojmować że liczy
    sie też zdrowie psychiczne i brak toksycznej atmosfery pracy. Etat z
    wyboru a nie z głupoty bywa dośc czesto rozwiązaniem przedłużającym
    życie bez wrzodów. Kasa przestaje mieć priorytetowe znaczenie.

    > Jedyny minus prywaty, że coraz częściej spotyka się cwaniaków

    No widzisz. Warto? Może sa osoby mające chęci walki z takimi cwaniakami,
    mi na ten przykład się nie chce.

    > Tym bardziej mnie dziwi te 5 czy 10zł brutto dla specjalisty.

    Dla *przeciętniaka* który po 16 ma w dupie dokształcanie się i liczy
    tylko jak walność piwko i obejrzeć mecz. Specjalisci zarobią więcej,
    czasem znacznie więcej.

    > Mam znajomego po studiach. Jest naprawdę dobrym fachowcem nie tylko
    > teoretykiem ale także praktykiem. Ciorali nim za 1400zł na rękę

    Mniej więcej za tyle musieli się kilka lat temu utrzymywać doktoranci.
    nie wiem jak teraz, ale pensje wtedy były uwłaczające godności. I brak
    stabilności pracy po dr (uczelnie zwalniają i przyjmują z przyczyn
    pozamerytorycznych). Robili to jednak za te ochłapy bo praca na prywacie
    nie pozwalała na kontakty z betatronami, mikroskopami elektronowymi itp
    a co jest sensem ich życia.

  • 155. Data: 2016-08-05 13:26:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-08-05 o 12:31, LeonKame pisze:

> [...]
    > fachowca. Z tym ze trzeba byc fachowcem nie ciulem ktory ledwo
    > nauczyl sie kabelki lutowac przez 5 lat nauki w technikum.

    Przeczytaj co napisałeś. Pierwsza Twoja wypowiedź i od razu chamstwo i
    obrażanie.

    Wyzywanie od pizd, ciulów i durni, wysyłanie do psychiatry, a do tego
    jeszcze piszesz, że gość nie zna języka polskiego, a w rzeczywistości
    sam masz z tym problem, bo piszesz niegramatycznie, nie używasz
    interpunkcji, nie piszesz nazw własnych z dużej litery, no i jeszcze to
    słownictwo ....

    Poza tym widać fantazja Cię ponosi i lubisz się dowartościowywać.

    Zazwyczaj takie zachowanie cechuje ludzi o niskiej pozycji społecznej i
    zawodowej :)

  • 156. Data: 2016-08-05 13:43:39
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-05 o 13:26, Uzytkownik pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym widać fantazja Cię ponosi i lubisz się dowartościowywać.
    >
    > Zazwyczaj takie zachowanie cechuje ludzi o niskiej pozycji społecznej i

    "

    Madrego warto czasem posluchac !

  • 157. Data: 2016-08-05 19:38:02
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    LeonKame pisze:

    > "
    >

    > Wiesz co wybacz ale jak mozna nie obrazac durnia [..]

    Uważasz się za kogoś lepszego? Mądrzejszego? Po słownictwie którego
    używasz widać wieśniaka granatem od pługa oderwanego. Człowiek
    inteligentny i wychowany nie będzie poniżał idioty bo wie, że to nic nie
    zmieni.

> [...]
    > firm jak Bosch, mercedes, porsche. Ale za te prace dostaje kase ktory
    > wystarczy mi na utrzymanie zony 3 dzieci kupono nowego auta i urlop na

    Ale kogo to obchodzi? Chcesz tak to masz, PiteR ma inne potrzeby i basta.

    > A tu jakis ciul sie zali ze mu niedobrze bo musi pracowac za 1500 zeta i
    > kaza mu jeszcze jezdzic autem.

    Najwyraźniej ma ku temu powody, nie znasz to mordeczka w kubełek i nie
    bulgotaj.

> [...]
    > fachowca. Z tym ze trzeba byc fachowcem nie ciulem ktory ledwo nauczyl
    > sie kabelki lutowac przez 5 lat nauki w technikum.

    Kurcze... znasz go na wylot, pewnie mu teraz wstyd.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 158. Data: 2016-08-08 19:00:48
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-05 o 08:58, k...@w...pl pisze:

    > A w którym rejonie Polski szukasz?

    też o to pytam.

  • 159. Data: 2016-08-08 19:53:44
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > też o to pytam.

    Bielsko-Biała.

  • 160. Data: 2016-08-08 23:43:45
    Od: Mario <M...@...pl>

    On 03.08.2016 07:57, LeonKame wrote:

    > " Po prostu słyszę na rozmowie i porównuje, że elektronik wymagane prawo
    > jazdy mówię acha, to dziękuje, w tyl na lewo, do widzenia i koniec
    > gadki."
    >
    > A co to za zawod elektronik? W dzisiejszych czasach facet bez prawa
    > jazdy to pizda.

    W ofercie pracy "elektronik z prawem jazdy" oznacza, że dziesiaj
    jedziesz do Szczecina, a jutro do Nowego Sącza.

    --
    pozdrawiam
    MD