  • 141. Data: 2016-08-05 09:14:49
    Temat: Re: szukam pracy [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Zycie durniu jest jak nintendo trzeba skakac na wyzszy poziom

    Boziu jakie porównania, skąd ty to bierzesz? ;)

    Życie jest jak pudełko kołków rozporowych. Nigdy nie wiesz jaki ci się
    trafi. Może być źle zalany w formie ;)

    > ja jestem elektrykiem od 3 pokolen

    Wow. Zabrzmiało jak jestem lekarzem od 3 pokoleń ;)
    To widać że jesteś elektrykiem. Masz bogate słownictwo.
    I to jesteś elektrykiem bardzo typowym, bo z manią wielkości.
    A elektryk to tylko pracownik fizyczny.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 142. Data: 2016-08-05 09:14:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Ty ciulu wioskowy nie obrazaj mnie bo ja zaczynam prace od 8 a
    > teraz mam jeszcze 2 tygodnie urlopu

    Fajnie, za 2 tygodnie znikniesz i oczysci się powietrze.
    Ty na drabinę ja do biura. Idź potrenuj kankana na drabinie
    bo zardzewiejesz. Wiertełko 8mm naostrzone?

    > Obawiam sie ze nie zrozumiesz za sto lat jak gleboko tkwisz w
    > dupie. Ale zyczy powodzenia moze uda ci sie wydobyc z tego bagna
    > zwanego polska.

    No już dobrze, dobrze. Nie pojadę do Niemiec do pracy. Żeby czasem nie
    mieszkać pod jednym dachem z takimi elektrykami-prostakami jak ty.

    Nie dość że jesteś prostakiem to jeszcze głupim prostakiem.
    Polska piszemy wielką literą i to jeden z najładniejszych krajów Europy
    wcale niepodobny do bagna.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 143. Data: 2016-08-05 10:08:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > LeonKame pisze tak:
    [...]
    > Wow. Zabrzmiało jak jestem lekarzem od 3 pokoleń ;)
    > To widać że jesteś elektrykiem. Masz bogate słownictwo.
    > I to jesteś elektrykiem bardzo typowym, bo z manią wielkości.

    To chyba ten: https://youtu.be/lB8EEghXq_U?t=32m45s
    Albo któryś z jego przodków.

    > A elektryk to tylko pracownik fizyczny.

    Jarek

    --
    -- Ty mały, ty nie obrażaj robotnika, któren wraz z chłopem
    i inteligentem pracującym stanowią zdrową siłę narodu.

  • 144. Data: 2016-08-05 11:18:59
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 00:10:45 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
    > 14 mln km2 to dla Ciebie mała powierzchnia?

    Miałem na myśli kontener mieszkalny, czy gdzie oni tam się gnieżdżą ;)

    Zapomniałem dopisać emotikona :)
    Jak towarzystwo okaże się niekompatybilne, to zawsze możesz wybudować sobie
    igloo obok stacji. Niedźwiedzi nie ma, najwyżej tupot pingwinów będzie Cię
    budził.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 145. Data: 2016-08-05 11:33:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    LeonKame pisze tak:

    >Wow. Zabrzmiało jak jestem lekarzem od 3 pokoleń ;)
    >To widać że jesteś elektrykiem. Masz bogate słownictwo.
    >I to jesteś elektrykiem bardzo typowym, bo z manią wielkości.
    >A elektryk to tylko pracownik fizyczny.

    Sa i profesorowie elektrycy. Czasem i od 3 pokolen ...

    J.

  • 146. Data: 2016-08-05 11:39:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Sa i profesorowie elektrycy. Czasem i od 3 pokolen ...

    Podobnie jak hydraulicy.

    Jarek

    --
    Dana woda podlegająca ciśnieniu, napotykając na otwór, czyli szczelinę,
    wypływa. Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb.

  • 147. Data: 2016-08-05 11:56:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mówimy o osobie która *przekwalifikowała* się na programistę a nie
    > urodziła się programistą.

    Nikt się nie rodzi programistą, elektronikiem czy elektrykiem. Każdego
    zawodu trzeba się wyuczyć i tylko od zdolności oraz determinacji zależy
    czy ktoś jest w stanie się przekwalifikować i w jakim czasie oraz
    stopniu stanie się fachowcem.
    Ja dla przykładu kilka razy się przekwalifikowywałem, choć cały czas
    pracuję w branży technicznej, a konkretnie elektroniki i automatyki.
    Bardzo szybko się uczę. Ostatnio wszedłem w branżę, w której prawo
    przewiduje minimum roczny staż pracy jako pomocnik, aby się móc w ogóle
    ubiegać o uprawnienia i móc pracować samodzielnie bez nadzoru.

    Uprawnienia zdobyłem po 3 miesiącach, w międzyczasie przyswajając wiedzę
    z książek technicznych, DTR, schematów, norm, prawa (polskie ustawy i
    dyrektywy UE). Łącznie ok. 4 tys. stron A4
    Koledzy, z którymi pracuję, byli w szoku, bo sami zdobyli uprawnienia
    dopiero po kilku latach pracy pod nadzorem i śmiali się, że muszę trochę
    popracować nosząc za nimi torby z narzędziami zanim będę gotów zdać
    egzamin i że nie jest możliwością zdanie wcześniej niż po roku.
    Zwłaszcza, że nigdy wcześniej nie pracowałem w tej branży.
    Obecnie z całej grupy posiadam najwyższe uprawnienia i wiedzę znacznie
    większą od nich.
    Ale prawda jest taka, że byłem mocno zdeterminowany. Opłaciło się finansowo.

    > Róznica jest dośc znacząca i widuje ją bardzo często w postaci
    > jakości, entuzjazmu, abstrakcji itd.

    Ale to zależy od predyspozycji i determinacji danej osoby.
    W moim przypadku wiedziałem, że wchodzę w branżę niszową, w której można
    dobrze zarobić, ale wymaga sporej wiedzy z kilku dziedzin: mechanika,
    elektryka, elektronika, automatyka i hydraulika. Fakt, że miałem już
    wcześniej mocne podstawy, ale trzeba było przysiąść na d.... to
    przysiadłem. Gdybym wiedział, że zarobię 1600zł to myślę, że nawet by mi
    się nie chciało i szukałbym innej pracy lub dłubał prywatę.

    > W PL. 10kzł brutto to dośc typowa pensja programisty ktory klepie
    > swoje bez wiekszej inwencji twórczej poza ładniejszymi nazwami metod.

    No to współczuję. Ja bynajmniej za takie pieniądze wolałbym prowadzić
    swój interes, pracując w miesiącu przez kilka dni i mając takie same
    pieniądze.
    Jedyny minus prywaty, że coraz częściej spotyka się cwaniaków, którzy
    chcą oszukać przedsiębiorcę, a instalatorstwo to spore ryzyko, bo
    zostawia się u klienta materiały warte kilkadziesiąt czy kilkaset tys.
    zł za które klient może nie zapłacić. Znam kilku przedsiębiorców, którzy
    w taki sposób "popłynęli". Potracili domy i przez kolejne lata próbują
    odzyskać pieniądze. Cóż z tego, że sąd zasądził. Prawo jest popierd....
    i nawet jakby przedsiębiorca chciał zdemontować i zabrać to za co klient
    nie zapłacił to nie wolno i prawo może ukarać takiego przedsiębiorcę. Po
    prostu chore prawo.

    > Znajomy (elektryk) klepie za 8kE w Niemczech. Ani go to bawi ani ma
    > ochotę. Płaca adekwatna.

    Tym bardziej mnie dziwi te 5 czy 10zł brutto dla specjalisty.

    Mam znajomego po studiach. Jest naprawdę dobrym fachowcem nie tylko
    teoretykiem ale także praktykiem. Ciorali nim za 1400zł na rękę i to
    jeszcze na bardzo odpowiedzialnym stanowisku, gdzie najmniejszy jego
    błąd lub błąd podległych mu pracowników może doprowadzić do śmierci
    pacjentów i konfrontacji z prokuraturą. Po prostu kpina.

  • 148. Data: 2016-08-05 12:04:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nikt się nie rodzi programistą, elektronikiem czy elektrykiem.
    >Każdego zawodu trzeba się wyuczyć i tylko od zdolności oraz
    >determinacji zależy

    Zdolnosci ...

> [...]

    >przewiduje minimum roczny staż pracy jako pomocnik, aby się móc w
    >ogóle ubiegać o uprawnienia i móc pracować samodzielnie bez nadzoru.

    Cos tu klamiesz. Nie wiem gdzie, ale klamiesz :-)

    >W moim przypadku wiedziałem, że wchodzę w branżę niszową, w której
    >można dobrze zarobić, ale wymaga sporej wiedzy z kilku dziedzin:
    >mechanika, elektryka, elektronika, automatyka i hydraulika.

    A coz to za branza - mechanik lotniczy ?

    J.

  • 149. Data: 2016-08-05 12:15:33
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ty qrwa durniu nie wies i nigdy sie nie dowiesz kto to jest Handwerker
    bo jestes polskim przyglupem wioskowym.

  • 150. Data: 2016-08-05 12:18:13
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-05 o 09:14, PiteR pisze:

> [...]
    > To widać że jesteś elektrykiem. Masz bogate słownictwo.
    > I to jesteś elektrykiem bardzo typowym, bo z manią wielkości.

    "

    Pracownik fizyczny to durniu jest w polsce w tej zasranej wsi sie
    posortowaliscie ze jeden ciul wioskowy jest lepszy a drugi gorszy a
    oboje sraja we wlasne gniazdo. A elektryk to jest ciulu Handwerker nie
    zaden tam robol fizyczny .

    Kilku durniow powiedzialo ci ze jestes lepszy i ty w to uwierzyles.