  • 91. Data: 2016-08-04 01:39:43
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nntbm8$q9r$1@dont-email.me...
> [...]
    > wyszukiwarkach pracy i dostaję ciągle nowe oferty. To ogłoszenie jest
    > następującej treści:
    >
    > Job Title: Electronic Assembler / Solderer
    > Duration: Long Term
    > Location: Rugby
    > Rate: ?13 - ?15 an hour
    > Start: ASAP
    > Job Role
    >
    > Fast paced cabling work, working with power generators amongst other power
    > supplies.
    >
    > Candidates will ideally be able to crimp & solder.
    > Potential to go permanent after 3 - 6 months.

    Chyba, widzialem ogloszenie tej firmy, jakies kilka lat temu, z takima sama
    oferta pracy?
    To byla jakas zbrojeniowka, cos wspolnego z RAF...?

  • 92. Data: 2016-08-04 01:49:05
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Magnus Elephantus pisze:
> [...]
    > oferta pracy?
    > To byla jakas zbrojeniowka, cos wspolnego z RAF...?

    Wątpię, ale nie zgłaszałem się to nie wiem na pewno.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 93. Data: 2016-08-04 08:11:23
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 21:45:28 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
    > nowej bo stara jest stara i brzydka ;)

    ========

    Nie fandzol!! Nie szukasz pracy, ino posady.

  • 94. Data: 2016-08-04 08:42:03
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-03 o 23:49, s...@g...com pisze:

    > Troche szkoda że nie podali widełek :)
    > Ale może nieoficjalnie wiadomo na ile może liczyć dobry hobbysta, poczatkujący
    profesjonalista lub dobry profesjonalista ale nie mastah?
    > Tak pi*oko? :)

    niestety w umowie mam zakaz rozmów o zarobkach poza firmą... powiem
    tylko tyle, że rotacja pracowników jest bardzo mała, firma rośnie, a
    ludzie to zarówno początkujący jak i tacy z kilkunastoletnim doświadczeniem.

    ach, i nie ma darmowych nadgodzin, za _wszystkie_ płacimy albo można
    mieć dzień wolny ekstra :)

    a.

  • 95. Data: 2016-08-04 09:02:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 00:10:45 UTC+2 użytkownik yabba napisał:
    > 14 mln km2 to dla Ciebie mała powierzchnia?

    Miałem na myśli kontener mieszkalny, czy gdzie oni tam się gnieżdżą ;)

    L.

  • 96. Data: 2016-08-04 09:08:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "
    > Nie fandzol!! Nie szukasz pracy, ino posady.

    "

    On szuka frajera ktory mu zaplaci za pierdzenie w stolek. W Niemcach
    panie eektryk wszelkiej specjalnbosci ma prace zapewniona do smierci
    raczej nie ma szans na zasilek.

    Dlatego trzeba sie zdecydowac czy lepiej cywilizacja czy kraj burakiem
    plynacy.

  • 97. Data: 2016-08-04 09:09:38
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 08:42:04 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

> [...]
    > ludzie to zarówno początkujący jak i tacy z kilkunastoletnim doświadczeniem.
    >
    > ach, i nie ma darmowych nadgodzin, za _wszystkie_ płacimy albo można

    OK. Czyli trzeba empirycznie sie zrekrutować :)
    Dzieki za cynka :)

  • 98. Data: 2016-08-04 10:42:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    J.F. pisze:

    > Ja rozumiem, ale kto inny moze do sadu pojsc.
    > Nie pisze sie takich rzeczy :-)

    >Niby nie, ale jednak napisali, to odbiorca maila nie powinien był mi
    >tego przekazywać.

    Moze sam byl malo "pure british" i liczyl na to, ze ktos ich pozwie
    :-)

    A firma ... no niby tylko przekazala agencji swoje wymagania co do
    kandydatow :-)

    J.

  • 99. Data: 2016-08-04 10:44:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 21:46:00 UTC+2 użytkownik Robert
    Wańkowski napisał:
    >I słusznie, mózg działa prawidłowo. Skoro do wyboru są Angielki i
    >foki ;P

    Fotki fok tez powinni dac, dla zachety :-)

    J.

  • 100. Data: 2016-08-04 10:59:12
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 03/08/2016 18:53, AlexY wrote:

> [...]
    > nie pasowałbym do zespołu, firma typu "pure british & proud". Tak że są
    > dobre stawki za w sumie nic nierobienie ale nie dla polaczka.

    1300 to ok 19000 na rok brutto -trochę mało ale za rabianie kabelków to
    może OK. Może byłeś overqualified. Często na to patrzą.

    c.