  • Data: 2016-08-05 02:24:58
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR pisze:

    > 13 brutto / 40 godzin to wychodzi 1700 netto i to jest dość dużo.
    > Dlatego spytałem czy jesteś pewny takiej stawki.

    Takiego maila dostałem, więc tak, jestem pewien, w wątku wkleiłem
    fragment ze stawką.

    > a 1300 netto to jest 8 brutto na godzinę także coś pokręciłeś chyba.

    Za zarabianie kabelków? Toż to jak złapać pana boga za nogi, tyle to
    miałem na koniec w poprzedniej firmie i teraz na okresie próbnym. Tylko
    robota nudna jak flaki z olejem.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html