  • Data: 2009-02-01 11:36:47
    Temat: Re: szukam kogoś ze Szczecina z ekipy Enduro motocrossowej
    Od: "Karambol" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gm3olg$h91$1@news.onet.pl...
    > jak w temacie, macie ponoć sx400 na wydaniu i szukam kogoś kto da cynk z
    > puchy od cykora czy warto jechać:)

    Przypomnialo mi sie, ze kiedys to tu bylo kilku ze Szczecina.

    Kamerdol byl ze Szczecina ale juz od dawna go nie widzialem.
    W archiwum penie mozna znalesc jego posty i maila, i wenetualnie napisac na
    priva. Ale i tak chyba juz za pozno i chlopaki pojechali na rekonesans bez
    rozpoznania..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E