  • 1. Data: 2011-07-06 12:30:06
    Temat: [szukam] kabel D-SUB
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    potrzebuję kupić gotowy kabel 2-3m długości, gniazda D-Sub 9 pin,
    (żeński-żeński), 1:1, 9 żył i nie mogę znaleźć,
    czy na popularnym portalu aukcyjnym nie widzę, oczywiście łatwo mógłbym go
    zrobić sam, wtyczki posiadam, ale nie mam takiego sprytnego przewodu,
    a może widział ktoś gotowca?
    dzięki za podpowiedzi,

    brat

  • 2. Data: 2011-07-06 13:13:36
    Temat: Re: [szukam] kabel D-SUB
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.07.2011 14:30, bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > czy na popularnym portalu aukcyjnym nie widzę, oczywiście łatwo mógłbym
    > go zrobić sam, wtyczki posiadam, ale nie mam takiego sprytnego przewodu,

    A do czego chcesz to wykorzystać? Bo jeśli do normalnego "starego"
    kabelka szeregowego, to o ile nie potrzebujesz osobnej linii na
    sygnalizację dzwonka ani wielkiej odległości, to zwykła ethernetowa
    skrętka powinna spokojnie wystarczyć.

  • 3. Data: 2011-07-06 13:34:54
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > kabelka szeregowego, to o ile nie potrzebujesz osobnej linii na
    > sygnalizację dzwonka ani wielkiej odległości, to zwykła ethernetowa

    o! zaćmiło mnie, to jest myśl, co prawda na schemacie kabla jest połączone
    wszystkie 9 pinów ale bodaj 2 są nieopisane (i być może?) nie są
    wykorzystywane (a jeżeli tak jest to wówczas nawet można kupić fabryczny
    kabel z rozbieranymi gniazdami i przelutować w/g potrzeb), sprawdzę,
    dzięki,

    brat

  • 4. Data: 2011-07-06 13:57:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    bratPit[pr] napisał:

> [...]
    > wykorzystywane (a jeżeli tak jest to wówczas nawet można kupić fabryczny
    > kabel z rozbieranymi gniazdami i przelutować w/g potrzeb), sprawdzę,

    W przyrodzie występują nawet takie złącza DB-9 i DB-25, które mają
    złącze RJ-45 zamontowane w miejscu wyprowadzwnia kabla. W tych co
    bardziej sprytnych da się nawet zmienić przypisanie styków DB i RJ.
    Łączy się takie dwa patchcordem ethernetowym, nawet lutownica nie
    jest potrzebna.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2011-07-06 19:17:24
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > W przyrodzie występują nawet takie złącza DB-9 i DB-25, które mają
    > złącze RJ-45 zamontowane w miejscu wyprowadzwnia kabla.

    rewelacja, jeżeli okaże się, że nie wszystkie piny muszą być obsadzone to
    kupię takie złącza,
    dzięki,

    brat

  • 6. Data: 2011-07-06 19:47:01
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    bratPit wrote:

    > rewelacja, jeżeli okaże się, że nie wszystkie piny muszą być
    > obsadzone to kupię takie złącza,
    > dzięki,
    Witam,
    ewentualnie ekranowana skrętka będzie 8 żył i ekran na masę:)
    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2011-07-06 20:34:45
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > ewentualnie ekranowana skrętka będzie 8 żył i ekran na masę:)

    w razie 'W' tak też zakombinuję ;-) <OK>

    brat

  • 8. Data: 2011-07-06 22:31:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy na popularnym portalu aukcyjnym nie widzę, oczywiście łatwo mógłbym go
    > zrobić sam, wtyczki posiadam, ale nie mam takiego sprytnego przewodu,

    Taki:

    http://allegro.pl/kabel-rs-db9-com-2xzen-5m-full-han
    dshaking-wwa-i1696098431.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2011-07-07 07:12:38
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Taki:
    > http://allegro.pl/kabel-rs-db9-com-2xzen-5m-full-han
    dshaking-wwa-i1696098431.html

    o tym właśnie myślałem jeżeli wystarczy 7 przewodów,
    thx,

    brat