  • Data: 2009-03-22 21:17:53
    Temat: Re: szukam dobrego mechanika warszawa
    Od: "CzeX" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja serwisuje już drugi motocykl w serwisie Top Motor i nie mam żadnych
    zastrzeżeń, wszystko fachowo, na czas i naprawde o wiele taniej niż w
    "znanych" serwisach.

    Top Motor Dariusz Sternik
    Aleja Krakowska 1 ( przy kościele w Raszynie )
    tel.605931338

    pozdr
    czex

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
    kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
    robi i szkoda czasu :)