  • 11. Data: 2011-10-05 10:05:46
    Temat: Re: szuka sie sprzegla rozrusznika do CBR1000
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 5 Paź, 11:57, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Teraz za nowy pelny zestaw niecale 2kpln :) A robocizna nie wiem,
    > wolalem nie pytac :))

    Amil, to sprzegielko wyglada z grubsza, jak lozysko, tylko troche
    wieksze i w zasadzie tylko to cholerstwo leci - zaczyna po prostu sie
    slizgac przy pzylozonym wiekszym momencie. W rekach tego nie
    sprawdzisz.
    A robocizna... trzeba rozpirzyc caly silnik ze skrzynia w drobiazgi, z
    tego, co mi daaawno temu w Profi gadali. Warto przy tej okazji
    sprawdzic, co sie dzieje w calym silniku, bo rozbiera sie do imentu
    wszystko.

    Koszt? nawet nie chce myslec, ile teraz.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 12. Data: 2011-10-05 10:12:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    zuzka600f napisał(a):
> [...]
    > wieksze i w zasadzie tylko to cholerstwo leci - zaczyna po prostu sie
    > slizgac przy pzylozonym wiekszym momencie. W rekach tego nie

    Wiem, bo wymienialem takie w swojej gilerce, awaria tych sprzegielek to
    domena duzych singli i v-ek, stad zdziwienie, ze w czyms takim jak cbr
    sie zdaza i to ponoc nagminnie. W gilerce kosztowalo mnie to niecale 300
    pln i myslalem ze drogo :) Ostatnio kolega w BT1100 wymienial (tam to
    pada w kazdym jednym motocyklu) i zaplacil jakies chore pienaidze (3kpln
    z wymiana?). No a honda poszla po calosci, ze umiescila to w takim
    miejscu, smiech na sali :)

    Ciekawostka jest to ze objaw jest zgola inny - motocykl baaardzo ciezko
    kreci. I nie jest to wina rozrusznika, pradow, czy czegokolwiek innego.
    Zdiagnozowano sprzegielko i troche mnie to zdzwilo. Uszkodzone sprzeglo
    po prostu nie zasprzegla i sie slizga, a nie taki objaw. Zla diagnoza?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2011-10-05 10:20:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-05, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

> [...]
    > Zdiagnozowano sprzegielko i troche mnie to zdzwilo. Uszkodzone sprzeglo
    > po prostu nie zasprzegla i sie slizga, a nie taki objaw. Zla diagnoza?

    A rozrusznik przy tym tez tak wolno kreci?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-05 10:22:51
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 5 Paź, 12:12, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

> [...]
    > Zdiagnozowano sprzegielko i troche mnie to zdzwilo. Uszkodzone sprzeglo
    > po prostu nie zasprzegla i sie slizga, a nie taki objaw. Zla diagnoza?

    Diagnoza moze byc dobra - mialem na poczatku podobne wrazenie (aku
    siada). Dopiero, jak sie czlowiek wslucha, to slyszy, ze rozrusznik
    jakostam jednak w tle pracuje ;-/

    Wiesz, w hondzie sie nie robi kapitalek, bo nie ma takiej potrzeby -
    przy wymianie sprzegielka wymieniasz wszystko i do nastepnego razu
    hula ;D

    Dobra, ciag dalszy moze wieczorem, bo zgugla i w robocie pisac
    srednio.
    Wspolczuje koledze kosztow. Mi tez szczeka opadla, mimo promocyjnej
    robocizny ;-/

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 15. Data: 2011-10-05 14:59:42
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***AZ
    No ja to wiem...jako uzytkownik Kawasaki.

    Wisisz kolke albo dwie za copyrajty

  • 16. Data: 2011-10-06 08:11:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > A co to jest sprzeglo rozrusznika? Pytam bo mam KHI.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bendiks
    Bo to sie bledyx nazywa:-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-10-06 08:25:53
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"A co to jest sprzeglo rozrusznika? Pytam bo mam KHI.

    Rozumiem kolege - w duzych silnikach n.p. okretowych czy czolgowych czasem
    do uruchamiania uzywa sie rozrusznikow pneumatycznych - a one rzeczywiscie
    sa bez sprzeglowe

    --
    Tytus
    zólta motorynka