  • 1. Data: 2011-07-04 08:56:41
    Temat: szok!!!
    Od: "Andrzej Kłos" <a...@g...pl>

    wysiadł mi telefon stacjonarny, w sumie nic specjalnego (brak sygnału),
    zadzwoniłem z reklamacją, została przyjęta o godz. 11:00

    11:15 - SMS o zarejestrowaniu reklamacji
    12:30 - telefon od montera (na inny tel. kontaktowy)
    14:15 - przybycie montera na miejsce awarii
    ok. pół godziny poszukiwań i manipulacji
    ok. 15 telefon sprawny

    i gdzie tu szok, w sumie tak powinno być. Ale:

    sieć: TPSA
    dzień awarii i usunięcia; NIEDZIELA!!!!

  • 2. Data: 2011-07-06 17:33:25
    Temat: Re: szok!!!
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > i gdzie tu szok, w sumie tak powinno być. Ale:
    >
    > sieć: TPSA
    > dzień awarii i usunięcia; NIEDZIELA!!!!

    Może zwąchali, że im za dużo lekceważonych abonentów odchodzi, to i wolą
    jednak ruszyć pupę, żeby odwlec decyzję klienta o odejściu do innego
    operatora...?

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 3. Data: 2011-07-07 08:01:55
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 6 Jul 2011 19:33:25 +0200,
    Araneus Diadematus <w...@c...pl> screamed:

    > Może zwąchali, że im za dużo lekceważonych abonentów odchodzi, to i wolą
    > jednak ruszyć pupę, żeby odwlec decyzję klienta o odejściu do innego
    > operatora...?

    Ew. mają mniej klientów to się zaczęli wyrabiać... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 10:01:36 user up 12856 days, 21:56, 1 user, load average: 0.36, 0.89, 0.27 ]

    There are two ways to write error-free programs; only the 3rd one works.

  • 4. Data: 2011-07-07 20:03:31
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Artur M. Piwko napisal:

    > Ew. mają mniej klientów to się zaczęli wyrabiać... ;)

    Eeee, coś Ty, od razu excelowi przycinacze kosztów zadbaliby o optymalizację
    stanu zatrudnienia ;)

    --
    dremka

  • 5. Data: 2011-07-07 21:06:03
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnj1apvj.q3s.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > Ew. mają mniej klientów to się zaczęli wyrabiać... ;)

    Nie przypuszczam, żeby ta opcja wchodziła w rachubę... Domniemywam, że
    zatrudnienie w niedzielę jest jednak znacznie mniejsze (pomijam tam, gdzie
    musi być ruch ciągły, ale nawet wtedy obsada przeważnie jest wyraźnie
    mniejsza), a tu nagle taki czajnik? (jak w powiedzonku: "widziała kuma taki
    czajnik/imbryk?")
    Ja jednak stawiałbym na poprawienie swego wizerunku (obrzydliwego "ymydż"
    nie używam i nie będę) w skojarzeniu z malejącymi dochodami - klienci odpływ
    robią, to i kasy coraz mniej, z nieba się nie weźmie, ani nawet z piekła.
    Dupkiem i idiotą byłby sprzedawca (cóż, ubolewać, że tacy jednak bywają),
    który olewa klienta, coś jak drogi i źle kontra tanio i dobrze, tylko
    desperat "na złość babci..." wybierze drożej i gorzej. Rozsądny sprzedawca
    stara się iść w myśl, że (nie pamiętam dokladnie sentencji) daje mały zysk,
    ale duży dochód realizuje dużym obrotem.
    Mam nadzieję, że ciocia Frania wreszcie, po tylu latach, pojęła to, że
    klient nasz pan.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 6. Data: 2011-07-07 21:07:09
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Eeee, coś Ty, od razu excelowi przycinacze kosztów zadbaliby o
    > optymalizację stanu zatrudnienia ;)

    Przypomina mi to żart o rolniku, który chciał konia oduczyć jeść i już by mu
    się udało, ale nagle koń wyciągnął kopyta :P :)

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 7. Data: 2011-07-08 08:02:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję, że ciocia Frania wreszcie, po tylu latach, pojęła to, że
    > klient nasz pan.

    Ty poważnie?

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-07-08 10:03:51
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Ty poważnie?

    Zależy, jak na to spojrzysz. Można poważnie, można ironicznie, jednak
    uważam, że tak, jak pisało się o totalnym lekceważeniu klientów przez firmę,
    tak należy zauważyć fakt, jeśli owa firma obudzi się i zacznie sama
    traktować klientów poważnie. Staram się być obiektywny, choć z wiadomych
    względów, w moim przypadku jest to szczególnie trudne.

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 9. Data: 2011-07-10 19:34:00
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    fajne teorie spisków:)
    Trafił na dyżur montera, który był w okolicy i dostał zgłoszenie
    akurat:) W TP się nic nie zmieniło.

  • 10. Data: 2011-07-11 12:02:37
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 04-07-2011 10:56, Andrzej Kłos pisze:
> [...]
    > ok. pół godziny poszukiwań i manipulacji
    > ok. 15 telefon sprawny
    >
    > i gdzie tu szok, w sumie tak powinno być. Ale:

    z tpsa nie mam bezposrednio do czynienia od ok. 1997/98r kiedy to nasze
    miasto rozkopala netia, ale do rzeczy: w poniedzialek w zaprzyjaznionej
    szkole pada dsl, zglaszam awarie we wtorek. odbiera pani w miare kumata,
    ktora mowi ze restartuje port. nie pomaga, zarejestrowala zgloszenie +
    info ze czas usuniecia awarii 24h przy czym ten czas liczony jest w
    czasie pracy technikow (relacom). sroda, nikt nie dzwoni, nikt sie nie
    pojawia - dzwonie (naiwnie;) sie przypomniec, pani wysyla monit do
    technikow. sroda wieczor dzwoni pan ze jest na miejscu, tyle ze mnie nie
    ma wiec sie umawiamy na czwartek. w czwartek o 9 przyjezdza pan i
    wymienia uszkodzony modem. przy okazji okazuje sie, ze szkola ma 8/1
    Mbit/s, a modem ktory posiadala do tej pory byl max 4/256.