  • 1. Data: 2010-06-18 07:19:49
    Temat: szmaciarzy z Nokii
    Od: "timmy" <t...@g...pl>

    Default dla szmaciarzy z Nokii. Sprzedają zepsute telefony by je naprawić
    w którejś kolejnej aktualizacji softu.
    Do tej pory moja N95 dostawała sygnał tylko na zewnątrz (nie w samochodzie)
    z rozsunietą klapką po 5 minutach - jeśli w ogóle.
    Wyświetlacz się zepsuł to oddałem do Nokia Care.
    Wrócił z naprawy i teraz GPS łapie w aucie w max 30 sekund.

    Timmy

  • 2. Data: 2010-06-18 07:21:00
    Temat: Re: szmaciarzy z Nokii
    Od: "timmy" <t...@g...pl>

    Użytkownik "timmy" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wyświetlacz się zepsuł to oddałem do Nokia Care.
    > Wrócił z naprawy i teraz GPS łapie w aucie w max 30 sekund.

    przepraszam NTG