    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szkoła doskonalenia jazdy [DC]
    Date: Wed, 28 Dec 2011 12:05:51 +0100

    Dnia 2011-12-27 21:14, *LEPEK* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Witam,
    >
    > Poszukuję - na zlecenie znajomego - szkoły doskonalenia jazdy z Warszawy
    > lub okolic. Porządnej. Takiej, która zwykłemu, codziennemu, ale
    > "świadomemu" kierowcy (posiada PJ od kilku lat, porusza się samochodem
    > na co dzień; jest on również motocyklistą, korzystał z doskonalenia
    > jazdy motocyklem) pokaże prawidłową pozycję za kierownicą, zasady
    > zachowania pojazdu w zależności od napędu (generalnie chodzi tu o FWD),
    > nauczy technik hamowania, omijania przeszkód, pokonywania zakrętów,
> [...]

    To co mogę polecić to Szkoła Jazdy Opla na Bemowie - całkiem fajne
    zajęcia tam były. Szkoliłem się też w szkole Renault, ale to była tylko
    ECO jazda, więc nie wiem jak było by na placu. Kiedyś jeździłem też w
    szkole gdzieś niedaleko Okęcia, ale nie pamiętam jej nazwy - poziom
    blisko tej szkoły Opla.
    Kilka razy szkoliłem się też u Gosa, ale on Motodrom ma chyba w
    Sochaczewie...

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l