  • Data: 2012-02-17 08:53:07
    Temat: Re: szkoda - gdzie zgłosić?
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ith=zpp1

    > Zastanawia mnie, czy tylko ja o swoim aucie otrzymuję info "BRAK DANYCH"...

    A mnie zwróciło kilka dni temu:
    Treść odpowiedzi:
    Pojazd o podanym numerze rejestracyjnym posiadał w podanym dniu następujące
    ubezpieczenie OC w ruchu krajowym:

    1. Polisa:[.....] dla pojazdu: FORD FOCUS KOMBI 05-08
    wystawiona przez:POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
    adres:Al. Jana Pawła II 24,00-133 Warszawa

    2. Polisa:[..inny numer...] dla pojazdu: OPEL ASTRA III HATCHBACK
    wystawiona przez:POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.
    adres:Al. Jana Pawła II 24,00-133 Warszawa

    No i jak im wierzyć?

    ps. Dzisiaj dla tego samego nru rejestracyjnego zwraca już tylko 1 polisę.

    Pozdrawiam
    Miroo