  • Data: 2021-05-12 09:52:16
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 May 2021 09:36:07 +0200, Paweł Pawłowicz wrote:

    > Był opis w jakiejś gazetce, chyba w Elektronice dla Wszystkich, może w
    > Elektronice Praktycznej, ładnych parę lat temu. Mojego zachwytu to nie
    > wzbudziło.

    Tak swoja droga - na allegro sa jakies moduliki do grzania
    indukcyjnego. O, :

    https://allegro.pl/oferta/grzalka-indukcyjna-tesli-z
    vs-piec-10564003182

    Uzyc do lutownicy? tylko tak sie zastanawiam:

    -to sie chyba nie nada, patrzac na grubosci drutow,
    -dodac zewnetrzny obwod rezonansowy ... czy to nie bedzie ciezsze niz
    trafo?

    -czy przy sporych stratach w grocie jest tu szansa na jakis efektywny
    rezonans ?

    -czy pole magnetyczne nie spowoduje palenia elektroniki w okolicy ?

    J.