  • Data: 2021-04-16 15:57:42
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Zbynek Ltd. napisał:

    > I ja popełniłem zbrodnię wypatroszenia takiego radia :-(

    > Duża ilość na rynku, brak mody na stare radia.

    Tylko skad ta duża ilość na rynku? Za Niemca można było trafić pod
    ścianę za posiadanie takiego sprzętu. A potem przyszli młodociani
    zbrodniarze i wypatroszyli co zostało.

    > Pomysł dobry. Choćby i sprzedać potem bez zysku. Ale przez lata
    > nacieszyć się zabytkiem :-)

    No właśnie, takie radio, to ono ma wygląd jako mebel. Nie to co jakaś
    pececizna z lat osiemdziesiątych.

    Jarek

    --
    Superheterodyna w dwie pentody szarpana, poważny mebel na dwanaście osób.