  • 21. Data: 2010-04-02 22:41:07
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Podajesz na czym...? ;->

    "W trybie pilnym i na poduszkach" :)

    A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce albo wstrzykujesz w obraz
    instalacji (nic strasznego - są klikane wizardy do tego).

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 22. Data: 2010-04-02 22:56:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Konrad Kosmowski" napisał:

    > "W trybie pilnym i na poduszkach" :)
    >
    > A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce

    Temu laptopu HP? Nie każdy ma pod ręką FDD na USB.

    > albo wstrzykujesz w obraz instalacji

    Mowa była o - cytuję: "standardowej instalce".

    > (nic strasznego - są klikane wizardy do tego).

    Mhm. I tak w ferworze klikania wykastruje się część - w tzw. powszechnej
    opinii zbędnych - komponentów a potem lament na grupach, że nie działa to
    czy siamto i jak dodać rosyjską klawiaturę.
    Uprzedzając dalszego flejma - tak, uprawiam czarnowidztwo, sieję defetyzm i
    zionę bezinteresownym pesymizmem.

    JoteR

  • 23. Data: 2010-04-02 23:06:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 18:06:35 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...

    Lepiej od razu GUI z Win 3.1

    Muzeum zakładasz? Po co ci to?

    > Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui
    > jest nie do zaakceptowania.

    Bo ponieważ?

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 24. Data: 2010-04-02 23:21:09
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Mowa była o - cytuję: "standardowej instalce".

    Nie rzucaj się tak ja tylko tłumaczę jak to można zrobić i jest to legalne. :)

> [...]
    > uprawiam czarnowidztwo, sieję defetyzm i zionę bezinteresownym pesymizmem.

    Aby wstrzyknąć sterownik do nośnika instalacyjnego nie musisz przy okazji nic z
    niego usuwać. I tyle.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 25. Data: 2010-04-02 23:22:34
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Bo ponieważ?

    Bo jest inne. :) Nie wszystkich trzeba uszczęśliwiać na siłę - jak Mu pasuje
    GUI Windows XP to niech na nim pracuje - jego wybór. Nie świadczy to o
    lepszości jednego nad drugim.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 26. Data: 2010-04-02 23:36:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 01:22:34 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

    > Bo jest inne. :) Nie wszystkich trzeba uszczęśliwiać na siłę - jak Mu pasuje
    > GUI Windows XP to niech na nim pracuje - jego wybór. Nie świadczy to o
    > lepszości jednego nad drugim.

    On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 27. Data: 2010-04-02 23:42:06
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Sat, 03 Apr 2010 00:41:07 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):
    /.../
    > A serio to w przypadku XP podajesz na dyskietce albo wstrzykujesz w
    > obraz instalacji (nic strasznego - są klikane wizardy do tego).

    Nowy laptok ze stacją dyskietek????
    2. Jak masz zrobić klikalnego wizarda jak system musisz zainstalować
    najpierw?

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 28. Data: 2010-04-02 23:43:19
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Sat, 03 Apr 2010 01:36:56 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    /.../
    > On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

    Bo GUI Win95 rządzi.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 29. Data: 2010-04-02 23:48:08
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    > On nie chce GUI z XP, tylko z Win95...

    No i nawet gdyby to co?

    Mam do czynienia z mnóstwem osób, które nie są komputerowymi geekami - im ledwo
    co udało się (dajmy na to) nauczyć GUI Windows 95 i każda zmiana np. inna
    ikonka (serio) czy w innym miejscu na pulpicie UTRUDNIA im pracę.

    Więc po co ich zmuszać do nowości? GUI Windows 95 z niewielkimi zmianami
    zostało do Windows XP w trybie klasycznym - były oczywiście ogromne zmiany "pod
    maską" ale GUI pozostawało bardzo podobne. Nagle wraz z Vistą i Office 2007 w
    Microsofcie stwierdzili, że warto zmienić GUI - decyzja i dobra i zła.

    Po prostu weź spróbuj pomyśleć i wczuj się w osobę, której z trudem wychodzi
    nauczenie się nowego GUI. Ta osoba nie jest od Ciebie ani lepsza, ani gorsza -
    po prostu jest - to może być np. Twój rodzic.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 30. Data: 2010-04-02 23:49:16
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Smok Eustachy <s...@e...pl> wrote:

    > Nowy laptok ze stacją dyskietek????

    USB

    > 2. Jak masz zrobić klikalnego wizarda jak system musisz zainstalować
    > najpierw?

    Na innym komputerze. Smok - kurwa odkąd Cię widzę na usenecie to nigdy nic z
    sensem nie napisałeś.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )