  • 11. Data: 2010-04-02 13:02:05
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >Wiesz, każdy ma własny zestaw priorytetów.

    Oczywiście.

    >Mnie wystarcza

    Ano właśnie. Tobie wystarcza, innym nie musi.

    >Dlatego Twoje ZenWorks7 np w moim przypadku jest o tyle istotne co dla
    >Ciebie Sonar 8.5 + Superior 2.0 ;)

    Zgadza się. Co nie zmienia faktu, że Twoje "nie ma sensu" (czy jak to
    tam było) jest skrajnie subiektywne.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 12. Data: 2010-04-02 13:09:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >
    > Głupiś. Poczytaj czym są zeny.

    Chodzi Ci o ??

  • 13. Data: 2010-04-02 13:27:29
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-04-02 13:10, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "jurant"

    > 2. Nie zostawiaj odstępu przed pytajnikiem

    To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa
    preswazyjność zapytania - co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły
    są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą :).

    Cieszęsiężemogłempomóc :)

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 14. Data: 2010-04-02 13:42:12
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Grzegorz Brycki napisał(a) w <hp4rc0$ldk$1@news.onet.pl> :

> [...]
    > preswazyjność zapytania - co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły
    > są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą
    Ac o nato zasady orograficznej ęzyka polskiego ? Chybal epiej przestrzegać
    !
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 15. Data: 2010-04-02 16:06:35
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma sensu dałngrejdować do XP. IMHO w przypadku Visty było to
    > zrozumiałe. Win7 jest wg mnie lepszy/wydajniejszy od XP (zwłaszcza wersja
    > 64-bit).

    To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...
    Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym gui
    jest nie do zaakceptowania.
    Przem

  • 16. Data: 2010-04-02 16:51:49
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-02 14:20, ***Einstein*** pisze:
    > Witam
    > Tutaj zapewne chodzi o co innego.
    > Nie wiem jak w innych laptopach HP ale w wersji ProBook 4310s (Celeron
    > 1,8GHz, 1GB ramu) spotkałem się z hasłem na biosie. Dysk jest ustawiony
    > w trybie AHCI i przy standardowej instalce XP pokazuje się blue screen.
    > Oczywiście w biosie wegług instrukcji jest możliwa zamiana trybu pracy,
    > ale jak się do biosu dostać?

    Co to ma do rzeczy ? Jak jest AHCI to przy standardowej instalce
    podajesz sterowniki do sata i standardowo instalujesz windowsa

  • 17. Data: 2010-04-02 16:54:53
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-02 18:06, Przemek pisze:
> [...]
    >
    > To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...
    > Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym

    Rzeczywiście poważny problem, pulpit nie właściwy i wszystko co wiąże
    się z jakością systemu, wydajnością, bezpieczeństwem etc przestaje być
    ważne.

  • 18. Data: 2010-04-02 19:38:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Brycki"
    >To akurat doskonale wzmacnia czytelność w krótkich zdaniach i zwiększa
    >preswazyjność zapytania

    Bzdura. Pokazuje tylko niechlujność piszącego.

    >- co prawda REGUŁY mówią co innego, ale reguły
    >są głównie po to by cielęta je przestrzegały - przewodnicy robią co chcą :).

    Nie bój się, wyrośniesz z tej pseudoanarchii.

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 19. Data: 2010-04-02 21:59:58
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ApanasBudriszko" napisał:

    > Co to ma do rzeczy ? Jak jest AHCI to przy standardowej instalce podajesz
    > sterowniki do sata

    Podajesz na czym...? ;->

    JoteR

  • 20. Data: 2010-04-02 22:22:03
    Od: nb <n...@n...net>

    at Fri 02 of Apr 2010 18:06, Przemek wrote:

> [...]
    >
    > To ustaw te cholerę, żeby pulpit wyglądał jak w Classic windows...
    > Jak dla mnie na razie nie wykonalne i dlatego win7 z tym KDE-podobnym

    A to ciekawe. Najlepszy GUI jaki znam to właśnie KDE. Chodzi raczej
    o funkcjonalność niż to jak wygląda na zrzutach ekranu. Ale wygląd
    też jest niezły, zwłaszcza KDE4, które funkcjonalnie stacza się
    do poziomu Visty i chyba nigdy nie osiągnie poziomu KDE3, bo tak
    jest strategia.

    --
    nb