  • 91. Data: 2010-04-10 09:22:23
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości
    > No ale to ty masz problem, nie ja, więc cóż miałbym ci robić?

    A czy ja Cie prosze o pomoc? Wystarczy, ze pochylisz się nad moim probleme,
    zrozumienia nie oczekuję.

    > 2012 albo 2014 to "za chwilę"? Interesujące.

    Sądzisz, ze do tego czasu coś się zmieni?
    Przem

  • 92. Data: 2010-04-10 09:40:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 19:33:01 +0200, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:6guvx53dcp63
    >
    > Hem hem a może cokolwiek w nim zmienisz? Próbowales czy tylko tak sobie
    > marudzisz?

    A i owszem, próbowałem.

    > Albo ja jestem ślepy, albo Ty nie widzisz w podkreślonych czcionkach
    > rozmycia jak cholera.

    To sobie wyreguluj to rozmycie. Mam palcem wskazać gdzie w W7 jest
    narzędzie do regulacji ClearType czy dasz radę znaleźć?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 93. Data: 2010-04-10 09:42:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 11:22:23 +0200, Przemek napisał(a):

    > Sądzisz, ze do tego czasu coś się zmieni?
    > Przem

    Może do tego czasu GUI W7 będzie już tak tradycyjny, że go zaakceptujesz.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 94. Data: 2010-04-10 09:52:24
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1tklxnb7ujp5h.1t4wprsvtynj8
    > To sobie wyreguluj to rozmycie. Mam palcem wskazać gdzie w W7 jest
    > narzędzie do regulacji ClearType czy dasz radę znaleźć?

    Nie, nie oczekuję tego od Ciebie. Za to oczekuję od systemu, w którym
    WYŁĄCZYŁEM CT żeby jakakolwiek regulacja CT nie dzialała, ani żeby tego CT
    nie używał losowo. Czy to tak dużo?
    Przem

  • 95. Data: 2010-04-10 10:02:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 11:52:24 +0200, Przemek napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie, nie oczekuję tego od Ciebie. Za to oczekuję od systemu, w którym
    > WYŁĄCZYŁEM CT żeby jakakolwiek regulacja CT nie dzialała, ani żeby tego CT

    Ale ja piję do tego, że zamiast wyłączać może lepiej było po prostu
    dostroić CT tak żeby dawało dobry efekt?

  • 96. Data: 2010-04-10 10:05:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:02:10 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Ale ja piję do tego, że zamiast wyłączać może lepiej było po prostu
    > dostroić CT tak żeby dawało dobry efekt?

    Acha, nawiasem mówiąc, to co widzisz to nie jest efekt działania CT tylko
    wcześniejszej wersji wygładzania.
    CBDU po wyłączeniu CT w programie do dostrajania tegoż.

  • 97. Data: 2010-04-10 10:10:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    > Ale ja piję

    A możecie wynieść się z tą pijacką biesiadą z grupy - było nie było -
    sprzętowej?

    JoteR

  • 98. Data: 2010-04-10 10:20:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemek" napisał:

    >>> ICMPTZ?

    > Wystarczy, ze pochylisz się

    Czy moglibyście wynieść się z tymi pieszczotami z grupy - było nie było -
    sprzętowej?

    JoteR

  • 99. Data: 2010-04-10 10:46:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:20:34 +0200, JoteR napisał(a):

    > Czy moglibyście wynieść się z tymi pieszczotami z grupy - było nie było -
    > sprzętowej?
    >
    > JoteR

    Było interweniować wcześniej, jak się wątek skierował na oprogramowanie.
    Teraz przenoszenie się gdzie indziej nie ma wielkiego sensu.

  • 100. Data: 2010-04-10 11:30:01
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1k6k2t5cm5xyc.tixkirg5ghk9
    > Acha, nawiasem mówiąc, to co widzisz to nie jest efekt działania CT tylko
    > wcześniejszej wersji wygładzania.
    > CBDU po wyłączeniu CT w programie do dostrajania tegoż.

    Jak się CT wyłaczy, to jest jeszcze gorzej, wszystkie czcionki tak
    wyglądają.
    Przem