  • Data: 2010-04-05 21:28:45
    Temat: Re: system 7 na laptopie
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Apr 2010 22:36:32 +0200, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:

    >1. jeszcze gorzej to wygląda..
    Bo przed ClearType MS używał innego wygładzania i chyba o to ci chodzi
    a nie o całkowite jego wyłączenie. Jak włączyć to stare wygładzanie w
    siódemce to nie wiem, w XP dało się to zrobić którąś aplikacją z
    pakietu Power Toys dla XP.
    >2. czy może mi ktoś wytłumaczyc, czemu ten idiota przy okazji zmienił tło
    >pulpitu?
    Bo na talent nie ma rady? ;) Mi nic takiego nie robi ;)

    I weź się przeturlaj na jakąś grupę o Windowsach, może ktoś ci tam
    lepiej pomoże.
    --
    Grzegorz Krukowski