  • 1. Data: 2010-04-09 22:00:30
    Temat: symbian,czy windows mobile?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ktory uchodzi za lepszy system - symbian,czy WM? [chodzi mi o
    stabilnosc/zawieszanie sie, obciazenie pamieci. I tym podobne oczywiste
    wyznaczniki]

  • 2. Data: 2010-04-10 07:05:48
    Temat: Re: symbian,czy windows mobile?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości grup
    > ktory uchodzi za lepszy system - symbian,czy WM? [chodzi mi o
    > stabilnosc/zawieszanie sie, obciazenie pamieci. I tym podobne oczywiste
    > wyznaczniki]

    WM

  • 3. Data: 2010-04-11 22:54:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 00:00:30 +0200, 1634Racine napisał(a):
    > ktory uchodzi za lepszy system - symbian,czy WM? [chodzi mi o
    > stabilnosc/zawieszanie sie, obciazenie pamieci. I tym podobne oczywiste
    > wyznaczniki]

    Każdy Ci odpowie inaczej ;)
    Ja, gdy w końcu kupiłem tel. z symbianem - uznałem że to jest właśnie to
    czego potrzebowałem od telefonu. I tak uważałem, aż do momentu gdy kupiłem
    telefon z WM :) Dalej już nie poszło - Android mnie nie zachwycił a WM ma
    przewagę w postaci całych ton aplikacji bez zabawy w typowo symbianowe
    certyfikaty, potwierdzenia itd. No i generalnie telefon z WM wydaje się być
    dużo elastyczniejszy - można zmienić niemal wszystko...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2010-04-13 17:55:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jacek Osiecki in news:slrnhs4kpp.qps.joshua@tau.ceti.pl
> [...]
    > certyfikaty, potwierdzenia itd. No i generalnie telefon z WM wydaje się
    > być dużo elastyczniejszy - można zmienić niemal wszystko...

    mnie chodzi w tym przypadku TYLKO o:
    - stabilnosc,
    - zawieszanie sie
    - LEKKOSC systemu.