  • Data: 2010-01-05 12:16:04
    Temat: Re: sygnalizacja wychowawcza
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    WIADRO wrote:
    > W momencie przekroczenia dopuszczalnej prędkości czujnik wyśle sygnał
    > do umieszczonego kilkaset metrów dalej sygnalizatora. Pojawi się wtedy
    > sygnał czerwony. Jeżeli kierowcy będą jeździć zgodnie z przepisami,
    > światło będzie migać na pomarańczowo.

    Jestem ciekaw czy odważyli by się coś takiego postawić w okolicy w której mieszka
    jakiś poseł albo
    wojewoda. IMHO dopóki wysocy urzędnicy państwowi nie będą ponosić dwukrotnie wyższych
    kar za
    wykroczenia niż normalni obywatele, dopóty będziemy bombardowani genialnymi pomysłami
    związanymi ze
    sloganem "wolniej czyli bezpieczniej".

    Jeśli dobrze zrozumiałem, to do wypadków dochodziło bo ktoś wymusił pierwszeństwo
    opuszczając swoją
    posesję, tak? Czyli chodzi o ochronę dóbr osób, którym nie starcza wyobraźni do
    włączenia się do
    ruchu... No zabawne...

    --
    fv