  • 31. Data: 2011-05-19 14:22:25
    Temat: Re: święte krowy
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    4CX250 denied rebel lies:

    > Jeszcze porażająca ilość latających reklam. Czytam czasem fora
    > niemieckie i tam nie pozwalają sobie aby podczas otwierania strony
    > czy tematu trzeba było najpierw polować na reklamy zasłaniające
    > treść. Oczywiście tłumaczą się że to sponsor ale ze sponsorem można
    > przecież ustalić w jakim zakresie i gdzie jest miejsce reklam.

    Zainstaluj AdBlocka.

    A w ogóle marudzicie strasznie (chociaż niekoniecznie bezpodstawnie). A
    tępienie błędów językowych JEST słuszne. Pomijając fakt, że zęby bolą
    jak się czyta wypociny dzieci neostrady, to potem życzę powodzenia w
    szukaniu tematów z 'wogule' i 'lótowanie'.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Crushing all deceivers,
    (::) (::)|mashing non-believers

  • 32. Data: 2011-05-19 14:37:57
    Od: wbk <o...@c...pl>

    > Daj jakiś link to się przekonamy.

    pare dni temat o poborze prądu w trybie standby, kilkanaście postów i
    nagle moderator debil zamyka bo "temat wyczerpany zamykam"

    no żeż kurwa jego mać idiota debil do kwadratu myślałem że mnie krew
    zaleje, mamy tą wolność czy nie

    na szczęście widać ktoś interweniował bo kolejny dzień i temat znowu
    odblokowany

  • 33. Data: 2011-05-19 14:41:00
    Temat: Re: ?wi?te krowy
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-05-18 23:20, Tom pisze:
    > Elektroda, to wyj?tkowo wredne forum, z powodu moderator?w. Moza kiedys
    > doczekam sie ca?kowitego upadku tego forum.

    życzę im z tego z całego serca

    co do poprawnej pisowni: forum elektroda to forum techniczne, posiada
    największą w Polsce ilość zarejestrowanych użytkowników, faktycznie
    udziela się tam niewiele osób, na pojawiające się tematy reakcja i
    odpowiedź moderatora jest szybsza niż konkretna pomoc

    człowiek pracujący zazwyczaj nie ma czasu na ślęczenie przed komputerem,
    jeżeli już ktoś ma jakąś wiedzę w temacie i chce pomóc, poświęcić swój
    czas to nie będzie redagował elaboratu sprawdzonego pod względem
    ortograficznym, stylistycznym, interpunkcyjnym itd. Przynajmniej takie
    jest moje zdanie - osoby o wykształceniu technicznym z wieloletnim
    doświadczeniem w energetyce który z j polskiego miał ocenę -3, dlatego
    jestem tam od 2004r i w zasadzie obecnie tylko czytam

  • 34. Data: 2011-05-19 14:44:09
    Od: wbk <o...@c...pl>

    > Właściciel zareaguje, jak odstraszą mu użytkowników na tyle, że z AdSense
    > przychody spadną.

    a ponieważ ilość reklam na elektrodzie gwałtownie rośnie mam wrażenie że
    kłopoty finansowe to tylko kwestia czasu

  • 35. Data: 2011-05-19 16:07:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wbk,

    Thursday, May 19, 2011, 4:37:57 PM, you wrote:

    > pare dni temat o poborze prądu w trybie standby, kilkanaście postów i
    > nagle moderator debil zamyka bo "temat wyczerpany zamykam"

    Podaj link zamiast przeklinać!

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-05-19 16:22:12
    Temat: [Rant] Re: święte krowy
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 18.05.2011 r. 22:07, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Co luseria wie o moderowaniu? Ja zrezygnowałem z moderowania na
    > Elektrodzie z powodu nadmiernej POBŁAŻLIWOŚCI admiralicji Elektrody
    > dla lamerii.

    Chciałbyś więc uczynić Elektrodę forum dla ekspertów [i aspirujących do
    tego miana] wyłącznie. Spoko -- to możliwe, ale przecież na Elce są już
    zamknięte podfora. Niektórym trudno pojąć, że w pierwszym rzędzie z
    tamtego forum korzystają hobbyści, którzy *mają prawo* popełniać szkolne
    błędy.
    Zakres obowiązywalności RTFM lub, współcześniej, LMGTFY, od zawsze był
    flameogennym tematem w Internecie (stając się w końcu przedmiotem
    konsensusu poszczególnych grup/forów).
    Dziś do dyspozycji jest Wikipedia/Wikibooks, Google/Books/Knol/Scholar,
    WolframAlpha, biblioteki cyfrowe. Można odkrywać nowe pola coraz łatwiej
    (i dogłębniej), nie posiadając bogatej literatury w domu (tradycyjne
    książki specjalistyczne są przesadnie, przesadnie drogie). Nadal na
    ogół niedostępne są dla zwykłego śmiertelnika zasoby /deep webu/ (przez
    co jako egalitarysta opowiadam się za piraceniem artykułów
    naukowo-technicznych). Barierą pozostaje (nie)znajomość języków: to
    usprawiedliwia część banalnych tematów.
    Co do poprawności językowej: tak pisane treści się po prostu _wygodniej
    czyta_ (subiektywnie: być może rzecz wymaga specyficznej umysłowości). I
    Elektroda zainstalowała po *swojej stronie* weryfikator pisowni postów
    (nawet pomimo, że już w tamtych czasach == kilka lat temu sprawdzanie
    pisowni było dostępne w normalnych przeglądarkach).
    A na spadający poziom [SNR] nie do końca uprawnionym jest aż tak
    narzekać -- w polskim Internecie jest to coraz powszechniejsza tendencja.
    Elektroda, mam wrażenie (bo też zaglądam tam coraz rzadziej), przeradza
    się w konglomerat, dryfując od zasadniczego tematu (elektroniki), i dziś
    konstrukcje DIY tam pokazywane bywają zgoła nieelektroniczne. Niemniej,
    to IMO też dość cenne, bo większego forum w .pl agregującego projekty
    DIY nie znam.

  • 37. Data: 2011-05-19 16:25:58
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 13:42, identifikator:
    20040501 pisze:
    > ale powiedzmy sobie to szczerze, na
    > elektrodzie nie ma nic wartościowego...
    > na moje pytania chyba nigdy nie dostałem
    > sensownej odpowiedzi...
    > dzieło moderacji, wszyscy mający coś do
    > powiedzenia pouciekali...

    No to szukaj tych uciekinierów. Zapewne ci
    pomogą :->

    JK

  • 38. Data: 2011-05-19 16:44:52
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 19.05.2011 00:24, John Smith wrote:

    > Właśnie z powodu organizacji elektrody, nic tam nie piszę i nie
    > zamierzam pisać.

    Tam jest chory układ - za zgłoszenie do moderatora dostajesz 3 punkty.
    Moderator jak ma zły humor albo mu się nie chce czytać to temat usuwa i
    po robocie.
    Niektórzy zgłaszający chyba nawet nie zdają sobie sprawy, że autor postu
    dostaje na maila kopie zgłoszenia - dyskutują, prowokują a jednocześnie
    zgłaszają do moderacji - żenada.
    Na szczęście dużo fajnych ludzi z elektrody ma swoje strony i tam
    prezentują swoje prace.

    Mirek.

  • 39. Data: 2011-05-19 16:52:38
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Spróbujcie co się zapytac na temat zasilaczy mosfet, a na pewno temat będzie
    szybko zakończony.

  • 40. Data: 2011-05-19 16:54:23
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    wbk wrote:
    > W dniu 2011-05-18 23:20, Tom pisze:

    (ciap)
> [...]
    > technicznym z wieloletnim doświadczeniem w energetyce który z j
    > polskiego miał ocenę -3, dlatego jestem tam od 2004r i w zasadzie

    No i chwała Ci! (za niepisanie)
    Odpowiedź z błędami ortograficznymi jest dla późniejszych poszukujących
    tak samo gówno warta, jak taka z błędami merytorycznymi.

    --
    Włodek