  • 21. Data: 2011-03-01 15:53:57
    Temat: Re: światła w dzień - czy takie rozwiązanie bedzie wykonalne i legalne
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MZ

    > Zanim znów napiszesz bzdurę racz chociaż popatrzeć jak wyglądają zegary
    > w E12 zanim przekręcisz stacyjkę. Tylko raz. Pewnie nie masz jak, to ci
    > wkleję
    > (...)
    > Wszystko świetnie widać, prawda?

    Ja widzę doskonale, a Ty nie?

  • 22. Data: 2011-03-01 16:07:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Mar 2011 15:36:03 +0100, MZ wrote:
    >Zanim zaczniesz kogoś nazywać idiotą weź pod uwagę, że ten tekst
    >powstawał w okolicach 2002-2003 roku, gdy jeszcze nikomu się nie śniło,
    >że wejdzie ten przepis o całodobowym świeceniu. Podejrzewam, że autor
    >bardziej "pił" do ludzi którzy nie włączali świateł w zimie i wieczorem.

    Juz wtedy trzeba bylo swiecic w zimie.

    J.

  • 23. Data: 2011-03-01 20:34:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-01 12:45, MZ pisze:

    > Ściemniacz nie jest realizowany tradycyjnie (potencjometrem) tylko jest
    > to jedna z funkcji zintegrowana z przełącznikiem licznika km, w każdym
    > razie przełączanie jest cyfrowe, poprzez wybranie pojedynczymi
    > naciśnięciami dynksa od licznika km funkcji regulacji podświetlenia i
    > przytrzymanie aż się ustawi odpowiednia wartość. Strach kombinować.

    Etam strach, ale faktycznie to sprawę komplikuje.
    Na końcu gdzieś tam jest jakiś układ regulujący napięcie zasilające
    podświetlenie.
    No i trzeba równolegle z nim dać włącznik.

    Tyle że znalezienie może nie być takie łatwe, zwłaszcza nie mając schematów.

    Poszukaj tutaj:
    http://www.forum.corollaclub.org/

  • 24. Data: 2011-03-01 22:18:24
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "MZ" napisał w wiadomości news:ikicop$klm$1@news.onet.pl...
    >W związku z tym, że po włączeniu świateł dość mocno przygasają zegary
    > (Toyota Corolla) co w dzień przy ostrym słońcu robi je niemal
    > niewidoczne
    Standardowe obniżenie jaskrawości tablicy przy włączoych światłach
    czyli domyślnie przy jeździe nocnej.
    W yarisce jest dodatkowy przycisk przywracający pełną jaskrawość
    wyświetlacza przy włączonych światłach.

  • 25. Data: 2011-03-01 22:22:53
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    > No i co z tego? Ktoś, kto nie widzi w dzień niepodświetlonych zegarów
    > powinien zdecydowanie odwiedzić okulistę.

    A ty już się wybrałeś? Jaki stopień ślepoty u ciebie określił?
    konia z rzędem temu kto w yarisie zobaczy wskazania tablicy
    przy wyłączonym zasilaniu.

  • 26. Data: 2011-03-01 23:02:03
    Od: "Kresowiak" <k...@W...gazeta.pl>

    MZ <mcold0[wyt]@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > pewnie długo nie zmieni, więc szukam możliwości poprawienia widoczności
    > zegarów. Zastosowane rozwiązanie naprawdę jest efektowne, w normalny
    > dzień nie ma problemów, ale jeśli słońce świeci np. tak jak dziś to
    > zegary widać kiepsko.
    > Zanim zaczniesz kogoś nazywać idiotą weź pod uwagę, że ten tekst
    > powstawał w okolicach 2002-2003 roku, gdy jeszcze nikomu się nie śniło,
    > że wejdzie ten przepis o całodobowym świeceniu. Podejrzewam, że autor
    > bardziej "pił" do ludzi którzy nie włączali świateł w zimie i wieczorem.

    Przecież jest napisane "w słoneczne dni".

  • 27. Data: 2011-03-01 23:03:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerry

    > konia z
    > rzędem temu kto w yarisie zobaczy wskazania tablicy przy wyłączonym
    > zasilaniu.

    Gdzie mogę się po to zwierze zgłosić?

  • 28. Data: 2011-03-01 23:21:09
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > begin jerry

    > Gdzie mogę się po to zwierze zgłosić?
    od razu do mnie. jak tylko odczytasz wyświetlacz bez zasilania.