eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyświatła w dzień - czy takie rozwiązanie bedzie wykonalne i legalne › Re: światła w dzień - czy takie rozwiązanie bedzie wykonalne i legalne
  • Data: 2011-03-01 20:34:25
    Temat: Re: światła w dzień - czy takie rozwiązanie bedzie wykonalne i legalne
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-01 12:45, MZ pisze:

    > Ściemniacz nie jest realizowany tradycyjnie (potencjometrem) tylko jest
    > to jedna z funkcji zintegrowana z przełącznikiem licznika km, w każdym
    > razie przełączanie jest cyfrowe, poprzez wybranie pojedynczymi
    > naciśnięciami dynksa od licznika km funkcji regulacji podświetlenia i
    > przytrzymanie aż się ustawi odpowiednia wartość. Strach kombinować.

    Etam strach, ale faktycznie to sprawę komplikuje.
    Na końcu gdzieś tam jest jakiś układ regulujący napięcie zasilające
    podświetlenie.
    No i trzeba równolegle z nim dać włącznik.

    Tyle że znalezienie może nie być takie łatwe, zwłaszcza nie mając schematów.

    Poszukaj tutaj:
    http://www.forum.corollaclub.org/