eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyświatła dzienne w VAG
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2012-06-28 12:09:40
    Temat: światła dzienne w VAG
    Od: mopar <m...@p...com>

    Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami dziennymi
    zrobionymi
    ze świateł długich (żarówki zasilone przez przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze

    zredukowaną mocą). Czy do tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne

    jakieś specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na bańce?
    Z
    własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W przez PWM z mocą około
    40%
    nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl halogenowy i bańka dość szybko się
    zaczernia.
    Zastanawiam się jak zapobiegł temu VAG w swoich autach?


  • 2. Data: 2012-06-28 17:11:10
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-28 12:09, mopar pisze:
    > Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami
    > dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez
    > przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do
    > tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś
    > specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na
    > bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W
    > przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl
    > halogenowy i bańka dość szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak
    > zapobiegł temu VAG w swoich autach?

    Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić,
    ale nie jest to robione fabrycznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek


  • 3. Data: 2012-06-28 20:06:35
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: "Tomasz" <t...@g...pl>



    >
    > Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić, ale
    > nie jest to robione fabrycznie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Czesławek

    Jak najbardzie fabrycznie.

    Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

    pozdr

    Tomasz


  • 4. Data: 2012-06-28 21:55:30
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz pisze tak:

    > Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%

    do ilu % można zjechać?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98


  • 5. Data: 2012-06-29 15:50:44
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: "Tomasz" <t...@g...pl>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
    news:XnsA080DF08E2DEBelektronik@localhost.net...
    > na ** p.m.s ** Tomasz pisze tak:
    >
    >> Mam w golfie V zasilanie ustawione na 40%
    >
    > do ilu % można zjechać?
    >
    > --
    > Piter
    > vw golf mk2 1.3 '87
    > vw passat B5 1.6 '98

    Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum,
    poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na 100%

    Tomasz




  • 6. Data: 2012-06-29 21:30:27
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-29 15:50, Tomasz pisze:
    >
    > Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum,
    > poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na
    > 100%

    To fabrycznie jest tak ustawione, czy ustawił ci to gość w czasie przeglądu?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek


  • 7. Data: 2012-07-01 17:23:49
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-06-28 17:11, Czeslawek pisze:
    > W dniu 2012-06-28 12:09, mopar pisze:
    >> Mam pytanie do posiadaczy aut z koncernu VAG z fabrycznymi światłami
    >> dziennymi zrobionymi ze świateł długich (żarówki zasilone przez
    >> przetwornicę PWM i dzięki temu świecące ze zredukowaną mocą). Czy do
    >> tych świateł używa się klasycznych żarówek, czy potrzebne są jakieś
    >> specjalne odporne na odparowywanie wolframu z żarnika i osadzanie go na
    >> bańce? Z własnych testów widzę, że zasilanie żarówki halogenowej 60W
    >> przez PWM z mocą około 40% nominalnej sprawia, że nie zachodzi cykl
    >> halogenowy i bańka dość szybko się zaczernia. Zastanawiam się jak
    >> zapobiegł temu VAG w swoich autach?
    >
    > Pierwsze słyszę aby VAG takie rozwiązanie stosował. Da się to zrobić,
    > ale nie jest to robione fabrycznie.
    >

    są fabrycznie robione również w Golfach VI (bez ksenonów). Do wątko
    twórcy jutro zapytam znajomego co to ma w Golfie takie cudo i dam znać.
    pozdrawiam
    marcin jan


  • 8. Data: 2012-07-12 21:52:43
    Temat: Re: światła dzienne w VAG
    Od: "Tomasz" <t...@g...pl>



    "Czeslawek" <c...@g...pl> wrote in message
    news:jskvoj$25e$1@inews.gazeta.pl...
    > W dniu 2012-06-29 15:50, Tomasz pisze:
    >>
    >> Robił mi to gość w czasie przeglądu. Z tego co mowil to 40% to minimum,
    >> poniżej 40% sterownik nie przyjmował wartości i wracał automatycznie na
    >> 100%
    >
    > To fabrycznie jest tak ustawione, czy ustawił ci to gość w czasie
    > przeglądu?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Czesławek
    >

    Ustawil w czasie przegladu. Poczatkowo twierdzil ze moze ustawic tylko tzw
    skandynawskie czyli zasilanie na 100%. Uparlem sie zeby sprawdzil poniewaz
    juz kiedys widzialem golfa V ze swiatlami dziennymi zasilanymi nizszym
    napieciem. Troche pogrzebal i w koncu znalazl.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: