-
11. Data: 2020-11-05 16:59:49
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Poldek p...@i...eu ...
>>>> Chcesz się mocniej zdziwić - zobacz masę Puga 3008.....
>>
>>> no właśnie patrzyłem na inne i taki olbrzym duster jest lżejszy
>>> bo wazy 1191 kg :) w porównaniu do mikrusa ECOSPORTA
>>
>> Dobra, zlituję się nad waszą niewiedzą...
>>
>> https://spidersweb.pl/autoblog/limity-co2-volvo/
>
> Dobre - fajnie wyjaśnione, skąd się biorą przerośnięte SUVy
> zastawiające chodniki, bo są tak otyłe, że nie mieszczą się na
> miejscach parkingowych.
Jednej rzeczy nie rozumiem...
Przeciez taki suv wazacy prawie 2tony pali odpowiednio wiecej niz autko
wazace 1 tone... A skoro spalanie wieksze to i emisja wieksza.
Tutaj mowa o roznicy w emisji co2 na poziomie 2-3%.
A 2x wieksze auto bedzie paliło duzo wiecej niz 102-103% tego co prawie
dwa razy lzejsze.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome
-
12. Data: 2020-11-05 20:59:57
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: RadoslawF <r...@g...com>
W dniu 2020-11-05 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Poldek p...@i...eu ...
>
>>>>> Chcesz się mocniej zdziwić - zobacz masę Puga 3008.....
>>>
>>>> no właśnie patrzyłem na inne i taki olbrzym duster jest lżejszy
>>>> bo wazy 1191 kg :) w porównaniu do mikrusa ECOSPORTA
>>>
>>> Dobra, zlituję się nad waszą niewiedzą...
>>>
>>> https://spidersweb.pl/autoblog/limity-co2-volvo/
>>
>> Dobre - fajnie wyjaśnione, skąd się biorą przerośnięte SUVy
>> zastawiające chodniki, bo są tak otyłe, że nie mieszczą się na
>> miejscach parkingowych.
>
> Jednej rzeczy nie rozumiem...
> Przeciez taki suv wazacy prawie 2tony pali odpowiednio wiecej niz autko
> wazace 1 tone... A skoro spalanie wieksze to i emisja wieksza.
> Tutaj mowa o roznicy w emisji co2 na poziomie 2-3%.
> A 2x wieksze auto bedzie paliło duzo wiecej niz 102-103% tego co prawie
> dwa razy lzejsze.
Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
Pozdrawiam
-
13. Data: 2020-11-06 10:16:05
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: Poldek <p...@i...eu>
W dniu 2020-11-05 o 20:59, RadoslawF pisze:
> Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
> Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
> nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
Branża motoryzacyjna to największa skurwysynerka na świecie i
kwalifikuje się do zaorania. Nie jest prawdą, jakoby nikt nie chciał
wziąć w karby tej branży. Jednak ta branża ma tak silny lobbing, że nie
ma na nią mocnych. Koncerny motoryzacyjne złapane na gorącym uczynku
oszukiwania na zdrowiu całej ludzkości i co? Nico.
Co jest cenniejsze niż zdrowie dzieci? Kasa VAGa, Mercedesa, BMW i koleżków.
-
14. Data: 2020-11-06 11:59:47
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...
>> Jednej rzeczy nie rozumiem...
>> Przeciez taki suv wazacy prawie 2tony pali odpowiednio wiecej niz
>> autko wazace 1 tone... A skoro spalanie wieksze to i emisja
>> wieksza. Tutaj mowa o roznicy w emisji co2 na poziomie 2-3%.
>> A 2x wieksze auto bedzie paliło duzo wiecej niz 102-103% tego co
>> prawie dwa razy lzejsze.
>
> Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
> Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
> nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
Ale nawet teoretcznie taki suv pali 30-40% wiecej bo przeciez te małe
auta tez podaja teoretyczne spalanie...
Nadal nie rozumiem, co oni tu za kreatywna matematyke zastosowali...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome
-
15. Data: 2020-11-06 12:09:57
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 06-11-2020 o 11:59, Budzik pisze:
> Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...
>
>>> Jednej rzeczy nie rozumiem...
>>> Przeciez taki suv wazacy prawie 2tony pali odpowiednio wiecej niz
>>> autko wazace 1 tone... A skoro spalanie wieksze to i emisja
>>> wieksza. Tutaj mowa o roznicy w emisji co2 na poziomie 2-3%.
>>> A 2x wieksze auto bedzie paliło duzo wiecej niz 102-103% tego co
>>> prawie dwa razy lzejsze.
>>
>> Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
>> Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
>> nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
>
> Ale nawet teoretcznie taki suv pali 30-40%
Ale nie jak jest hybrydą.
Wtedy teoretycznie pali mniej niż malutkie auto klasy A.
-
16. Data: 2020-11-06 13:25:02
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:XnsAC6D708BE806budzik61pocztaonetpl@127
.0.0.1...
Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...
>>> Jednej rzeczy nie rozumiem...
>>> Przeciez taki suv wazacy prawie 2tony pali odpowiednio wiecej niz
>>> autko wazace 1 tone... A skoro spalanie wieksze to i emisja
>>> wieksza. Tutaj mowa o roznicy w emisji co2 na poziomie 2-3%.
>>> A 2x wieksze auto bedzie paliło duzo wiecej niz 102-103% tego co
>>> prawie dwa razy lzejsze.
>
>> Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
>> Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
>> nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
>Ale nawet teoretcznie taki suv pali 30-40% wiecej bo przeciez te małe
>auta tez podaja teoretyczne spalanie...
>Nadal nie rozumiem, co oni tu za kreatywna matematyke zastosowali...
Moze przy tych znikomych przyspieszeniach, ktore dawna norma
stosowala, masa pojazdu nie ma az tak wielkiego znaczenia ?
J.
-
17. Data: 2020-11-06 13:30:23
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ro348c$qpf$...@g...aioe.org...
W dniu 2020-11-05 o 20:59, RadoslawF pisze:
>> Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
>> Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
>> nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
>Branża motoryzacyjna to największa skurwysynerka na świecie i
>kwalifikuje się do zaorania.
Ale samochod masz, czy wolisz rower ? :-)
>Nie jest prawdą, jakoby nikt nie chciał wziąć w karby tej branży.
>Jednak ta branża ma tak silny lobbing, że nie ma na nią mocnych.
>Koncerny motoryzacyjne złapane na gorącym uczynku oszukiwania na
>zdrowiu całej ludzkości i co? Nico.
>Co jest cenniejsze niż zdrowie dzieci? Kasa VAGa, Mercedesa, BMW i
>koleżków.
A takze twoje miejsce pracy, twoje oszczednosci - ulokowane posrednio
w akcjach, bilans handlu zagranicznego itp.
Poza tym najwyrazniej Mercedes i BMW i kolezkowie nie oszukiwali az
tak jak VAG, bo zaloze sie, ze podobne badania zrobili wkrotce i innym
markom ...
J.
-
18. Data: 2020-11-06 16:11:35
Temat: Re: świadectwa homologacji pojazdów - masa samochodu
Od: kk <k...@o...pl.invalid>
On 2020-11-06 10:16, Poldek wrote:
> W dniu 2020-11-05 o 20:59, RadoslawF pisze:
>
>> Do normy liczy się spalanie teoretyczne a nie faktyczne.
>> Jakby policzyli faktyczne to pewnie nikt by się w normie
>> nie zmieścił. A przemysłu motoryzacyjnego nikt zaorać nie chce.
>
> Branża motoryzacyjna to największa skurwysynerka na świecie i
> kwalifikuje się do zaorania. Nie jest prawdą, jakoby nikt nie chciał
> wziąć w karby tej branży. Jednak ta branża ma tak silny lobbing, że nie
> ma na nią mocnych. Koncerny motoryzacyjne złapane na gorącym uczynku
> oszukiwania na zdrowiu całej ludzkości i co? Nico.
> Co jest cenniejsze niż zdrowie dzieci? Kasa VAGa, Mercedesa, BMW i
> koleżków.
A ja nadal nie widzę tu oszukiwania. Miało przejść test to przechdzi.
Mogą się testy nie podobać i samo zanieczyszczanie, ale to inny temat.