  • 1. Data: 2009-10-17 14:57:12
    Temat: swf z wbudowanym przekirowaniem nie dziala
    Od: "Mirek" <m...@a...zakodowany.pl>

    Witam,

    mam banner swf pod adresem http://www.jakisadres.pl/banner.swf

    jak go wyswietle to po kliknieciu na niego przekierowywuje mnie na stronę
    która w bannerze jest w srodku zakodowana.

    ale gdy ten banner wyswietle na innej stronie

    <object type="application/x-shockwave-flash"
    data="http://www.jakisadres.pl/banner.swf" id="banner">
    <param name="movie" value="http://www.jakisadres.pl/banner.swf" />
    </object>

    to już klikanie na ten banner nie daje żadnych rezultatów.

    Czy możecie powiedzieć mi - co żle robie ?
    Czy to problem z bannerem czy tez zle go wklejam w stronę

    Pozdrawiam Mirek

  • 2. Data: 2009-10-17 17:42:45
    Temat: Re: swf z wbudowanym przekirowaniem nie dziala
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@a...zakodowany.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Czy możecie powiedzieć mi - co żle robie ?
    > Czy to problem z bannerem czy tez zle go wklejam w stronę

    Moze w banerze jest link postaci costam.htm, i plik costam.htm jest pod
    adresem jakisadres.pl.
    A jak banera dasz na stronie innastrona.pl, to moze tam nie byc pliku
    costam.htm.
    Zrob plik costam.htm na tym serwerze i zobacz czy sie wczyta.
    Tak tylko zgaduje.

    lamer

  • 3. Data: 2009-10-19 06:07:32
    Od: olo <o...@n...com>

    Mirek pisze:
> [...]
    > </object>
    >
    > to już klikanie na ten banner nie daje żadnych rezultatów.

    a czy przypadkiem strona, na której baner działa oraz strona do której
    baner odsyła nie jest tą samą stroną? Mam na mysli, że umieszczasz baner
    na stronie www.jakisadres.pl a link w banerze prowadzi do pliku
    www.jakisadres.pl/costam.html? Jeśli tak to prawdopodobnie w gre wchodzi
    jakis popup blocker w przegladarce. Sprobuj wylaczyc blokowanie
    wyskakujacych okienek i sprawdz dzialanie

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!