  • 11. Data: 2012-06-03 22:15:37
    Temat: Re: św. Krzysztof
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MM

    > Wystarczy jeden, w jednym aucie gdzie nie było, miałem kuku, w drugim
    > gdzie był nic się nie stało, w trzecim aucie gdzie nie było co prawda ja
    > nie zrobiłem kuku (udało się) ale za to mi zrobili.
    >
    > A więc sw Krzysztof jest skuteczny :P

    A dwaj lub trzej będą bardziej skuteczni czy też zwiększenie liczby św.
    Krzysztofów powyżej jednego już nie wpływa na ich skuteczność?

  • 12. Data: 2012-06-03 22:59:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > ale Ty jesteś nudny z tymi nibytrollingami

    A Ty z tą swoją "złotą myślą" w sygnaturce.

  • 13. Data: 2012-06-03 23:44:48
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 22:12, masti pisze:

    > ale Ty jesteś nudny z tymi nibytrollingami

    Ja już go splonkowałem za x-postowanie i tobie radzę to samo :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 14. Data: 2012-06-04 00:06:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > Ja już go splonkowałem za x-postowanie i tobie radzę to samo :)

    Popieram!

  • 15. Data: 2012-06-04 00:22:14
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sun, 3 Jun 2012 20:15:37 +0000 (UTC), pl.misc.samochody,pl.soc.religia:

    > begin MM

    > A dwaj lub trzej będą bardziej skuteczni czy też zwiększenie liczby św.
    > Krzysztofów powyżej jednego już nie wpływa na ich skuteczność?

    Zamontowanie 10 powoduje, że Twój ubezpieczyciel dopłaca Ci do OC. Serio!

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 16. Data: 2012-06-04 00:26:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Zamontowanie 10 powoduje, że Twój ubezpieczyciel dopłaca Ci do OC.
    > Serio!

    Dzięki za radę, idę kleić!

  • 17. Data: 2012-06-04 00:31:02
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sun, 3 Jun 2012 22:26:33 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Dzięki za radę, idę kleić!

    Koniecznie przynajmniej dwa w górnych rogach przedniej szyby!

  • 18. Data: 2012-06-04 00:46:32
    Temat: Re: ?w. Krzysztof
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>

    niedziela, 3 czerwca 2012 20:07. carbon entity 'to' <t...@i...pl>
    contaminated pl.soc.religia with the following letter:

    > Zauważyłem, że wielu kierowców ma we wnętrzu zamontowaną podobiznę św.
    > Krzysztofa. Googlując dowiedziałem się, że ów jegomość jest patronem
    > kierowców. Tu pojawia się pytanie -- o ile jego podobizna zmniejsza
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Efekt placebo... dlatego też dziasłają buddyjskie modlitwy mimo że nie są
    skierowane do żadnego bóstwa.

    http://lordwinterisle.blogspot.com/

  • 19. Data: 2012-06-04 01:32:23
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
    wiadomości news:jqgpg8$6u4$2@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > contaminated pl.soc.religia with the following letter:

    > Efekt placebo... dlatego też dziasłają buddyjskie modlitwy mimo że nie są

    Nie nazwał bym tak tego. Właśnie buddyści mówią o "ubóstwieniu" figurki
    (obrazu, etc) przez wiernych, (w podobnym tonie piszą New Age)- i chyba
    nawet jedni i drudzy wspominają w tym kontekście cos o egergorach. Taki
    "cień astralny", który żywi się energią ubóstwiania go, i chroni tych,
    którzy się w jego "cieniu" chronią.. Z placebo ma to wspólnego niewiele-
    albo nic.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 20. Data: 2012-06-04 02:02:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/06/2012 19:07, to wrote:
> [...]
    > ryzyko wypadków? Czy ktoś z Was ma dostęp do takich badań?
    >
    > PS. A może warto od razu zamontować dwóch lub trzech?

    Ja od dawna próbuję dokopać się do statystyk wypadkowości autobusów
    miejskich z linii poświęconych i tych niepoświęconych. Najlepiej z
    uwzględnieniem rangi szamana - czy święcenie samego prałata chroni
    lepiej, od wyświęcenia proboszcza z Sulejówka?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net