  • Data: 2010-09-06 11:20:02
    Temat: Re: suzuki GSXR1000K5 - ogloszenie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    woohoo pisze:
    > I taka mała historyjka, która może dać ci do myślenia: po zakup deski
    > wraz z butami i wiązaniami pojechałem skuterem do miasta oddalonego o 40
    > km. Sprzęt kupiłem i przewiozłem skuterem. Odpowiedz sobie na pytanie,
    > czy starczyłoby ci jaj na taką przejażdżkę z deską długości 155 cm, czy
    > może pojechałbyś samochodem?
    > Uznaj to za pytanie retoryczne, bo swoją ostatnią wypowiedzią
    > wystarczająco dobitnie udowodniłeś, żeś miętka pizda, której motocykl
    > służy do przedłużania.

    a jak jechałem gixerem 20km z kilkoma rurami PCV fi75, 120 czy 150cm dł
    w plecaku i pudełkiem z kolankami do tego na tylnym taborecie, to liczy
    się? kozak juz jestem czy jeszcze mam se kupic deske grubosci 1cm
    idealnie pasujaca do plecaka odpowiedniego z tymi butami?

    zważ koleś na słowotok własny i kulture osobistą, a nie na przynależność
    etniczną, bo ta kultury nie ma w dna wklejonej, a u Ciebie to z jej
    nabyciem jest również kłopot lekki.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5