  • 21. Data: 2015-07-12 19:21:08
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150711-2
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Sunday, July 12, 2015, 7:17:07 PM, you wrote:

    > nie mogę pojąć, czy na newsach są sami kretyni z po?
    > a gdzie są normalni? co to się dziwnego i jak to się stało, że nie ma tu
    > Nikogo z PiSu na przykład...

    Nawet ci z PiS(d)u nie chcą mieć z tobą nic wspólnego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2015-07-12 19:25:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zagadnienie przeanalizujemy dogłębnie na mojej stronie...
    nie może być tak, ze sracze z po wpierdalają się wszędzie i we wszystko...

  • 23. Data: 2015-07-12 20:23:56
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 12 Jul 2015 19:21:08 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nawet ci z PiS(d)u nie chcą mieć z tobą nic wspólnego.

    przeciez to koles z po. robi antykapanie pis'owi, z powodzeniem zreszta...

    --
    jg

  • 24. Data: 2015-07-12 20:26:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ty a może z europy?

  • 25. Data: 2015-07-13 01:38:30
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > nie mogę pojąć,

    To akurat nic nowego.

    > co to się dziwnego i jak to się stało, że nie ma tu
    > Nikogo z PiSu na przykład...

    Bo wszystkie oszołomy polityczne, te które mają jeszcze jakieś resztki
    rozumu (czyli nie ty), siedzą na pl.soc.polityka.

    Wszyscy inni, normalni, niezależnie od poglądów politycznych nie srają
    gównem politycznym na grupach do tego nie przeznaczonych.

    Czegoś jeszcze nie możesz pojąć?

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 26. Data: 2015-07-13 18:06:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak europy...

  • 27. Data: 2015-07-14 03:04:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > nie mogę pojąć, czy na newsach są sami kretyni z po?
    > a gdzie są normalni? co to się dziwnego i jak to się stało,
    > że nie ma tu Nikogo z PiSu na przykład...

    Napisz do mnie na priva, chętnie Ci tą przetwornicę
    wyjaśnię, nawet po polsku, ale będziesz musiał zapłacić
    za mój czas, tak jak kiedyś.

  • 28. Data: 2015-07-14 09:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup
    >nie mogę pojąć, czy na newsach są sami kretyni z po?
    >a gdzie są normalni? co to się dziwnego i jak to się stało, że nie ma
    >tu Nikogo z PiSu na przykład...

    No bo wiesz - elektronika wymaga inteligencji.

    J.

  • 29. Data: 2015-07-20 06:56:11
    Od: slawek <f...@f...com>

  • 30. Data: 2015-07-20 18:26:51