  • 1. Data: 2015-07-11 13:27:02
    Temat: sukces zjednoczenia 20150711-1
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jaką temperaturę hotaira ustawia się do wylutowywania sclakaów smd?
    gdy w około jest pełno różne drobnicy smd, jaka technika wylutowywania?

    P.S.
    jebać euro!

  • 2. Data: 2015-07-12 17:15:11
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150711-1
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > jaką temperaturę hotaira ustawia się do wylutowywania sclakaów smd?
    > gdy w około jest pełno różne drobnicy smd, jaka technika wylutowywania?
    >
    > P.S.
    > jebać euro!

    Zawsze maksymalną.

  • 3. Data: 2015-07-13 08:00:48
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jaką temperaturę hotaira ustawia się do wylutowywania sclakaów smd?
    > gdy w około jest pełno różne drobnicy smd, jaka technika wylutowywania?

    Tu nie tylko o temperaturę chodzi, ale też o nie za dużą siłę nadmuchu, tzn. nie
    ustawiasz takiego wiatru,
    że nadruk na laminacie zacznie schodzić...;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 4. Data: 2015-07-13 11:42:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Monday, July 13, 2015, 8:00:48 AM, you wrote:

    > Tu nie tylko o temperaturę chodzi, ale też o nie za dużą siłę
    > nadmuchu, tzn. nie ustawiasz takiego wiatru,
    > że nadruk na laminacie zacznie schodzić...;)

    Nadruk może się przydać przy układaniu elementów na nowo :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-07-13 18:06:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam domyślnie ustawioną na 500 stopni,
    ostatnio zjarałem nią laminat jak próbowałem wylutowac przekaźnik...

  • 6. Data: 2015-07-13 20:50:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > mam domyślnie ustawioną na 500 stopni,
    > ostatnio zjarałem nią laminat jak próbowałem wylutowac przekaźnik...

    Przekaźnik, hotem?

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2015-07-13 21:00:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a niby czym? jak płytka dwu a może i więcej warstwowa?

  • 8. Data: 2015-07-14 01:58:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Przekaźnik, hotem?

    Zauważyłeś z kim rozmawiasz? Bo dziwne to Twoje zdziwienie :-)

  • 9. Data: 2015-07-14 17:18:06
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > a niby czym? jak płytka dwu a może i więcej warstwowa?

    Chłopczyku, ustaw te 500 st.C i przystaw sobie do główki.