  • 11. Data: 2015-06-06 21:31:31
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150504
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

  • 12. Data: 2015-06-06 21:35:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale ja mam inne pytanie: zrobiłem swoją stronę o usb, no i traf chciał,
    że dostąpiłem zaszczytu ocenienia mojej pracy... dowiedziałem się, że
    "elektroda to ma to coś, a moja strona to nie ma tego czegoś, więc nie
    wróżą jej powodzenia"... chciałem w pełni poważnie zapytać, co to jest
    to coś co po ma a czego PiS nie ma i nie dostąpi przez to zaszczytów
    zjednoczenia ze wspólnotą europejską... (tfu)...

  • 13. Data: 2015-06-06 23:49:55
    Od: bartek <b...@g...com>

    On 06.06.2015 21:35, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > "elektroda to ma to coś, a moja strona to nie ma tego czegoś, więc nie
    > wróżą jej powodzenia"... chciałem w pełni poważnie zapytać, co to jest

    Treść
    Posty (więcej niż trzy)
    Użytkownicy

    pzdr
    bartekltg

  • 14. Data: 2015-06-07 18:51:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaa...

    a jak tam Bartek u Ciebie na górze? jakie dostałeś wytyczne z europy?

    nie wiem czy czytałeś mojego posta o dzisiejszej młodzieży, ja myślałem,
    że dobra książka to jest coś... a tu się okazuje, że dzisiaj już nikt
    nie czyta książek... jak się okazało wszyscy (euro strefa) uczą się z
    filmików na youtube... dziwna sprawa...

    więc może nam Bartek powiedz czy kazali Ci jebać frajerów co nie kwapili
    się do wymachiwania dyrektywami na prezentacjach?

  • 15. Data: 2015-06-07 22:28:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    >
    > 25 pln, to zdecydowanie oferta dla sukcesu w europie...
    >
    > taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    ale to moja wina że nie stać cię?

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2015-06-08 18:27:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > ale to moja wina że nie stać cię?

    a czyja? niby moja?

  • 17. Data: 2015-06-08 18:28:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zauważyłem, że dziewczyny też lecą na to co po ma a PiS nie ma...
    co to może być?