  • 1. Data: 2015-06-04 22:08:07
    Temat: sukces zjednoczenia 20150504
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    najnowsze osiągnięcie europejskiej myśli technicznej:

    http://zsyp.eu/smieci/wtyk-cinch.JPG

  • 2. Data: 2015-06-05 19:53:39
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150504
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-06-04 22:08, platformowe głupki wrote:
    > najnowsze osiągnięcie europejskiej myśli technicznej:
    > http://zsyp.eu/smieci/wtyk-cinch.JPG

    Chińskiej.

  • 3. Data: 2015-06-05 21:36:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > najnowsze osiągnięcie europejskiej myśli technicznej:
    >
    > http://zsyp.eu/smieci/wtyk-cinch.JPG

    a ja myślałem że RCA to wymysł Amerykanów
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Z%C5%82%C4%85cze_RCA

    a jeśli ci chodzi o jakoś(ć) to jeżeli masz tylko tyle kasy to.. "naś
    klijent naś pann"
    nie skąp i dołóż trochę
    http://pl.farnell.com/webapp/wcs/stores/servlet/Sear
    ch?catalogId=15001&langId=-22&storeId=10170&category
    Id=700000004949&st=RCA&pageSize=25&showResults=true&
    pf=610253697

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-06-06 19:36:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaa...

    sam dobrze wiesz, że te gniazdka produkują eksperci po/eu w wolnych
    europejskich wyzwolonych fabrykach gniazdek cinch...

    eksperci po robią oczywiście dwie wersje, jedną dla po drugą dla PiSu...

    no i teraz zaczyna się wolny rynek wspólnej europy...

    do po trafiają wtyczki "działające", a do PiSu pozostałe...

    to dlatego, że w europie trzeba walczyć o wtyczki "działające", nikt
    nikomu z PiSu, kto nie chce walczyć o wtyczkę, nie da "działającej"
    wtyczki cinch...

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

  • 5. Data: 2015-06-06 19:39:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

    25 pln, to zdecydowanie oferta dla sukcesu w europie...

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

  • 6. Data: 2015-06-06 20:14:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >najnowsze osiągnięcie europejskiej myśli technicznej:

    >http://zsyp.eu/smieci/wtyk-cinch.JPG

    Często robisz sobie selfie?

  • 7. Data: 2015-06-06 20:31:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, na tle dupostrzałów ekspertów po z tej grupy...

    co to jest selfi? człowieku, czy ja jestem świrem z po?

  • 8. Data: 2015-06-06 20:52:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >człowieku, czy ja jestem świrem

    tak

  • 9. Data: 2015-06-06 20:58:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ej ty sukces europy - powiedz mi jak skonfigurować firefoxa i
    thunderbirda, żeby odbierał posty po ID - którego używasz w RE: postu?

    chodzi mi o wpisanie w ff: news:mkve9h$14i$1@node2.news.atman.pl

    bo inaczej to wiadomo...

    P.S.
    a może Ktoś (spoza po) wie jak pociągnąć cały wątek po ID?

  • 10. Data: 2015-06-06 21:29:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-06-06 19:36, platformowe głupki wrote:
    > eksperci po robią oczywiście dwie wersje, jedną dla po drugą dla PiSu...

    Pieprzysz. To produkt chiński (zgaduje bo przychodzily w chińskich
    kablach). Kupujesz chalam, masz chłam. Wiele wtyczek produkowanych na
    terenie europy jest dobrej jakości a kilka produkowanych ne terenie Chin
    nie najgorszej. Ale cie nie stać. Więc kupujesz chłam. Poza niemoznoscią
    przylutowania do tych blaszek czegokolwiek w zasadzie spełnia swoją rolę
    np. w kablach AV do oglądania pornoli.

    > to dlatego, że w europie trzeba walczyć o wtyczki "działające", nikt
    > nikomu z PiSu, kto nie chce walczyć o wtyczkę, nie da "działającej"
    > wtyczki cinch...

    PiS i PO nie ma tu nic do rzeczy, to partie składające się z tępych
    technicznie prawników, ekonomistow, lekarzy i innej swołoczy. Możesz w
    prostych żołnierskich słowach wyjasnić jak od chińskiej wtyczki miernej
    jakości udało Ci się coś wywnioskować o partiach politycznych na naszej
    zielonej wyspie?

    Marnujesz bity pisząc w kółko swoje manifesty politycznej głupoty.
    Pewnego dnia twój pracodawca zerknie w internety i dowie się że dziwnie
    zachowujący się koleś z rozmowy kwalifikacyjnej to nie jest efekt
    stresu. Troche szkoda, nie?