  • 11. Data: 2015-09-06 13:25:32
    Temat: Re: sukces jednoczenia 20150904
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Skonstruować? mikroprocesor, program, trochę elementów biernych, płytka,
    > obudowa.

    tak... nie wymieniłeś mózgu... to typowe dla koalicji po/eu...

  • 12. Data: 2015-09-06 17:02:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Pszemol! poszukuję wymiarów tego złącza
    http://allegro.pl/wtyk-zasilajacy-molex-do-druku-kat
    owy-i5093130128.html
    nie masz czasem? dam piątkę paypalem...

  • 13. Data: 2015-09-06 17:04:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > Pszemol! poszukuję wymiarów tego złącza
    > http://allegro.pl/wtyk-zasilajacy-molex-do-druku-kat
    owy-i5093130128.html
    > nie masz czasem? dam piątkę paypalem...

    Mam. Ale będzie to kosztować 30zł.

  • 14. Data: 2015-09-06 17:10:54
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chcesz mnie puścić z torbami?

  • 15. Data: 2015-09-06 17:11:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a może Ktoś ma gotowca w protelu 99?

  • 16. Data: 2015-09-06 17:18:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > chcesz mnie puścić z torbami?

    Nie, ale jeśli za drogo to zaproponuj swoją cenę.
    Dogadamy się...
    Jestem gotowy Ci pomóc ale kosztować to będzie
    więcej niż dawniej. Ceny idą w górę.

  • 17. Data: 2015-09-06 17:20:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale o 600% to chyba tylko w wolnej europie...

    jestem w stanie wysupłać dychacza, ale chwilowo jestem odcięty od netu,
    cię za kilka dni...

  • 18. Data: 2015-09-06 17:21:04
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > cię za kilka dni...

    więc za kilka dni miało być

  • 19. Data: 2015-09-06 18:05:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ale o 600% to chyba tylko w wolnej europie...
    >
    > jestem w stanie wysupłać dychacza, ale chwilowo jestem odcięty od netu,
    > cię za kilka dni...

    Nie pali się...
    Jak już będziesz miał kasę to wrócimy do negocjacji...
    Daj znać.

  • 20. Data: 2015-09-06 20:22:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >tak... nie wymieniłeś mózgu...

    fakt, tego elementu nigdy nie miałeś i nigdy mieć nie będziesz