    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: strzelnica 2 - bariera optyczna w słońcu
    Date: Mon, 08 Jun 2009 21:55:24 +0200

    Paweł pisze:

    > Nadal nie napisałeś czy ma to działać całkiem automatycznie. Jeśli nie,
    > to w przypadku kamery strzał oznacza zrobienie zdjęcia. Później zdjęcia
    > można obejrzeć i zobaczyć kto w co trafił. W przypadku typowej kamery
    > podłączonej do PC program do sterowania jest banalnie prosty.
    > Ja jednak myślałem o czymś jeszcze prostszym. Bez zastosowania PC.
    > Tylko kamera i monitor(telewizor) z funkcją stopklatki. Strzał powoduje
    > zamrożenie obrazu. Krzyżyk na środku ekranu (naklejony lub namalowany)
    > pomaga określić czy cel został trafiony. Takie rozwiązanie nie wymaga
> [...]
    To oczym piszesz, jest moze nawet ciekawe, ale strzelnica statyczna -
    odpada.
    To ma być zabawia dla dzieci, wiec "sposób podania" to 75% zabawy, samo
    strzelanie - 25%. Tak wiec każdy z celów ma być autonomiczny i
    automatyczny. ma sie dać ustawić, zabić i odrodzić po czasie.
    Fajnie by było zeby w wersji finalnej, za 5 lat, cele były powiazane
    radiowo, zarządzane programem z PDA kasowane na polecenie sędziego i
    wyniki zapisywane dla 9999 użytkowników. Kiedys tam... teraz jest to
    zbyteczne.

    ToMasz